شبکه‌های اجتماعی

تصادف و برخورد عجیب ب‌ام‌و X1 با سقف تونل

نجات راننده بدون هیچ جراحت و آسیب جدی

روز گذشته تصاویر و ویدیویی از تصادف دلخراش و سهمگین یک خودرو سواری در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی دست به دست شد. اما دلیل این تصادف عجیب و پرواز خودرو پس از برخورد در حاشیه بزرگراه و اصابت با سقف تونل چه بود؟

جالب است بدانید اتومبیلی که در این تصادف تقریبا به طور کامل از بین رفته است یک دستگاه ‌ب‌ام‌و X1 است. و راننده آن نیز یک مرد اهل اسلواکی و 44 ساله بوده که در زمان تصادف هیچ ماده مخدر یا مشروبات الکی مصرف نکرده بوده است و تنها دلیل این تصادف خواب آلودگی و خستگی راننده عنوان شده است. این تصادف نشان می‌دهد که رانندگی در زمان خستگی می‌تواند به اندازه رانندگی در حالت مستی خطرناک و حادثه آفرین باشد.

 

AutomobileFa Sleepy BMW Driver Crash

ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌های کنترل ترافیک در (لحظه تصادف) ساعت 5 صبح روز 20 دسامبر در تونل Bôrik در جمهوری اسلواکی نشان می‌دهد که راننده پیش از رسیده به ورودی تونل، به علت خواب‌آلودگی به سمت راست مسیر منحرف شده است و قطعه بتنی قرار گرفته در کنار بزرگراه، شبیه یک سطح شیب‌دار و رمپ عمل کرده و برخورد اتومبیل با آن باعث پرتاب و پرواز اتومبیل شده است.

نکته جالب پس از برخورد با سقف تونل این است که، اتومبیل مورد بحث در جهت مسیری که در حال حرکت بوده و روی چهار چرخ خود فرود آمده و با سطح جاده برخورد می‌کند.

اگرچه تصاویر منتشر شده از وضعیت اتومبیل پس از تصادف نشان دهنده آسیب بسیار جدی به آن است، اما راننده بدون هیچ جراحت و آسیبی از خودرو خارج شده و فرار کرده است.

مشخص نیست این ب‌ام‌و X1 پیش از تصادف با چه سرعتی در حال حرکت بوده است. اما این فرشته‌ای که باعث نجات جان این راننده شده بدون شک ب‌ام‌و است. این تصادف نشان داد که ایمنی و مهندسی اتومبیل تا چه حد می‌تواند بر کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای و حتی چنین سهل انگاری‌هایی موثر باشد.

 

نظر دهید


در همین زمینه