شبکه‌های اجتماعی

مرسدس بنز در دستان شما

کاور‌های جدید برای طرفداران بنز

ماشین‌باز‌ها خصوصیات عجیبی دارند. آن‌ها از اتاق خواب تا کفش و لباس تنشان و حتی همین تلفن همراهی که به دست می‌گیرند را به رنگ و بوی خودروی موردعلاقه خود در می‌آورند. در چند سال اخیر با گسترش استفاده از تلفن همراه و با ورود اسمارت‌فون‌ها، نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزار‌های متنوعی برای آوردن اطلاعات موبایل به درون خودرو به کار گرفته می‌شوند، اما گاه این خودرو‌ها هستند که پا به دنیای موبایل‌ها می‌گذارند! به خصوص اگر پای طراحان مد نیز به ماجرا باز شود!
شرکت مرسدس‌بنز سری جدیدی از کاور‌های تلفن همراه با لوگوی این شرکت را برای عاشقان ستاره سه پر تدارک دیده است. بنز در همکاری با کمپانی CG Mobile Paris، کاور‌های جدید سیلیکونی، آلومینیومی، چرمی و فیبر کربنی را با نشان خود به بازار عرضه کرده است. این کاور‌ها برای شمار زیادی از محصولات اپل و گلکسی سامسونگ قابل سفارش هستند. قیمت این کاور‌های لوکس از 34.99 تا 49.99 دلار متغیر است که به ابعاد و نوع وسیله و متریال استفاده شده بستگی دارد. همچنین در این پکیج، کیف‌های اسپرت لپ‌تاپ و تبلت نیز با لوگوی بنز وجود دارند.
CG Mobile مدعی است که ترکیب تودوزی و چرم مورد استفاده در کابین محصولات مرسدس‌بنز را برای طراحی و تولید کیف‌ها و کاور‌ها الگو قرار داده است. مدل‌های چرمی این کاور‌ها در رنگ‌های مشکی، طوسی براق، قرمز ماراکچ، گردویی و سفید به تولید می‌رسند. علاوه بر کیف و کاور، مرسدس بنز و CG Mobile دو پاور بانک با کابل مزین به لوگوی بنز را نیز عرضه می‌کنند که از 39.99 تا 69.99 دلار، بر اساس میزان ظرفیت آن‌ها بر حسب میلی آمپر ساعت، به فروش می‌رسند.
اگر شما علاقه‌مند به خریداری هر یک از این محصولات باشید، لازم نیست که به پاریس یا آلمان سفر کنید. شما می‌توانید از سایت رسمی CG Mobile یا سایر فروشگاه‌های آنلاین، سفارش خود را به صورت اینترنتی ارسال کنید. ناگفته نماند که برای علاقمندان به خودرو‌های ایتالیایی هم، CG Mobile پیش از این اقدام به عرضه لوازم جانبی با برند فراری کرده است.

نظر دهید


در همین زمینه