شبکه‌های اجتماعی

فروش فوری هایما S7 پلاس و نسخه جدید هایما S5 بدون قرعه‌کشی - آذر 1400
اتومبیل فارسی - هایما اس7 پلاس

با موعد تحویل 3 ماهه

 

گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش فوق‌العاده هایما S7 پلاس و هایما S5 جدید با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک را اعلام کرد.

این طرح از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه17 آذر ماه آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیا ادامه خواهد داشت. قیمت هایما S7 پلاس در این طرح 675 میلیون تومان و قیمت نسخه جدید هایما S5 با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک 595 میلیون تومان اعلام شده است. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نام شده در این طرح نیز حداکثر 3 ماه خواهد بود. لازم به ذکر است که این طرح فروش بدون قرعه‌کشی خواهد بود و به همین دلیل ثبت‌نام تا پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

       بخوانید >  آشنایی با مشخصات فنی و ویژگی‌های هایما S7 پلاس

 

متقاضیان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح مشابه روال اجرایی در طرح‌های فروش‌ قبلی پس از تدوین شیوه‌نامه جدید فروش خودرو، باید با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام وارد شده و خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند و در صورتی که کد کاربری و کلمه عبور ندارند باید نسبت به ثبت نام در سایت و دریافت کد کاربری و کلمه عبور اقدام کرده و سپس خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

صحت كليه اطلاعات درج شده خصوصا كد ملی، آدرس و كدپستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغيير يا اشتباه در اطلاعات ارائه شده كليه تبعات ناشی از آن از جمله تاخير در تحويل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی خواهد بود. همچنین در صورت بروز هرگونه تاخير احتمالی در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد ساليانه (3 درصد ماهانه)، خسارت تاخير به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

 

به هر کد ملی یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و ثبت نام برای مشتريان حقوقی ميسر نخواهد بود. در صورت بروز تاخير در تحويل خودرو، امكان انصراف از قرارداد برای مشتری وجود خواهد داشت. در این بخشنامه فروش از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

AutomobileFa Haima New S5 S7 Sale Plan 15Azar1400

 

 

نظر دهید