شبکه‌های اجتماعی

حواشی فروش اینترنتی مزدا 3 و توضیحات بهمن موتور
روتیتر

در حالی شرکت بهمن موتور صبح امروز اقدام به پیش‌فروش اینترنتی تعدادی خودروی مزدا۳ FL کرد که طبق اعلام مخاطبان سایت ثبت‌نام از دقایق ابتدایی فروش بسته شده است.
وزارت صنعت، معدن و تجارت خودروسازان را ملزم کرده که محصولات خود به‌ویژه خودروهای پرطرفدار را از طریق سایت فروش اینترنتی عرضه کنند تا تمام مصرف‌کنندگان از شانس یکسان برای دسترسی و خرید برخوردار باشند.
در این شرایط شرکت بهمن موتور روز گذشته از فروش اینترنتی تعدادی خودروی مزدا۳ FL در ساعت ۹ صبح امروز خبر داده بود.
با این حال برخی مخاطبان اعلام کرده‌اند که اگرچه در دقایق ابتدایی آغاز فروش اینترنتی به سایت مراجعه کرده‌اند اما با بسته بودن سایت مواجه شده و موفق به ثبت‌نام نشده‌اند.
این موضوع از شرکت بهمن موتور پیگیری شد که یکی از مدیران این شرکت توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.
وی اظهار کرد: «با توجه به تفاوت قابل توجه قیمت کارخانه و بازار این خودرو تقاضا برای خرید آن به شدت بالا بود. قیمت کارخانه‌ای این خودرو حدود ۱۴۲ میلیون تومان و قیمت بازار آن حدود ۲۱۵ میلیون تومان است.»
او با بیان اینکه از میان تعداد بالای متقاضیان تنها تعداد معدودی موفق به ثبت‌نام شده‌اند، خاطرنشان کرد: «سیستم سایت به این صورت است که پس از ورود اولین سری متقاضیان به سایت برای ثبت‌نام، متقاضیان بعدی در صف می‌مانند تا ثبت‌نام متقاضیان اولیه انجام شود به همین دلیل به نظر رسید که سایت در دقایق ابتدایی ثبت‌نام بسته شده است.»
وی اظهار کرد: «در ثانیه اول باز شدن سایت، ۱۵۰ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند که حدود ۵۲ هزار نفر آنها در ثانیه اول موفق به ورود به سایت شده‌اند و به ترتیب اولویت ورود در صف ثبت‌نام قرار گرفته‌اند. این در حالی است که تعداد خودروهای در نظر گرفته برای فروش محدود و بسیار کمتر از تعداد مراجعان بوده است.»

 

منبع: ایسنا

نظر دهید


در همین زمینه