شبکه‌های اجتماعی

فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو+ قیمت
اتومبیل فارسی - ایران خودرو تارا

از امروز و به مدت یک هفته آغاز شد

 

طرح جدید فروش و پیش فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودروها اعلام شد.

 

‌گروه صنعتی ایران خودور شرایط فروش و پیش فروش محصولات خود را به صورت رسمی اعلام کرد. خودروهای تولیدی ایران خودرو به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به مدت یک هفته به فروش می‌رسد.

 

بنابر بخشنامه منتشر شده از سوی ایران خودرو، این شرکت فروش فوری خود را با عرضه ۹ محصول و با تحویل حداکثر سه ماه و با قیمت قطعی اعلام کرده است. در این مرحله پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای، پژو پارس سال سفارشی، پژو پارس tu۵، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربو شارژ، سورن پلاس و رانا پلاس عرضه شده است.

 

بر اساس بخشنامه جدید وزارت صمت، فروش خودورهای داخلی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به صورت قرعه کشی زیر نظر دستگاه های نظارتی صورت خواهد گرفت.

 

همچنین بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی، ‌ایران خودور به صورت جداگانه نسبت به ظرفیت عمومی فروش محصولات خود برای مادران دارای دو فرزند اقدام کرده است. در این طرح مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن ها پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ است می‌توانند شرکت کنند.

 

متقاضیان می‌توانند برای خرید محصولات ایران خودرو از ساعت 10 صبح روزسه شنبه مورخ 1401/02/27 تا پایان روز سه شنبه مورخ 1401/03/03 به صورت اینترنتی و از طریق سایت http://sale.iranecar.com ضمن ایجاد پروفایل کاربری ثبت نام کنند.

 

اطلاعات شناسنامه ‌ای، شماره شبا حساب بانکی و شماره گواهینامه متعلق به فرد از جمله مدارک مورد نیاز است. همچنین محدودیت های پیشین برنامه های فروش خودروسازان همچنان به قوت خود باقی است که مهم ترین آن‌ها عبارتند از عدم خرید خودرو از خودروسازان داخلی طی ۴۸ ماه گذشته و نداشتن پلاک انتظامی فعال. همچنین تنها امکان ثبت نام برای یک خودرو از طرح های فروش اعلامی برای هر فرد میسر است.

 

AutomobileFa ایران خودرو یکپارچه 1

 

AutomobileFa ایران خودرو یکپارچه 2

 

نظر دهید


در همین زمینه