شبکه‌های اجتماعی

 
با موعد تحویل 90 روز کاری اعلام شد

 

شرايط فروش فوق العاده خودرو شاهين اعلام شد.


بر اساس اعلام گروه خودروسازی سایپا خودرو شاهین G با قیمت قطعی 3.447.150.000 ریال در رنگ سفید و با موعد تحویل 90 روز کاری عرضه می‌شود.


در اين روش فروش متقاضيان می‌توانند از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه مورخ 31 شهریور 1401 با ورود به سامانه یكپارچه تخصيص خودرو به آدرس https://sale.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دريافت كد كاربری و رمز عبوراخذ شده از سايت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام اقدام نمايند.


شرايط بخشنامه :

1 -محدوديت كد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد (هر كدملی مجاز به ثبت نام يك دستگاه است.)
2 -حداقل سن متقاضيان خريد خودرو 18سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگی خودرو هستند.
3 -امكان صلح (خريد انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وكالتی وجود ندارد .
4 -شماره كارت، شماره حساب بانكی و شماره شبا كه در آينده وجوه خريد خودرو از آن به حساب شركت خودروساز واريز می‌گردد الزاماً بايد متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئوليت آن متوجه متقاضی ثبت نام كننده خواهد بود.
5 -شماره تلفن همراه اعلام شده می‌بايست متعلق به شخص متقاضی باشد.

6 -كدپستی متقاضی ثبت نام كننده و كد نمايندگی انتخابی توسط مشتری می‌بايست از يك استان باشند. بديهی است پس از انتخاب كد نمايندگی، امكان تغيير نمايندگی تحويل گيرنده وجود نداشته و مسئوليت آن بر عهده گروه سايپا نمی‌باشد.
7 -مشتريان محترم می‌بايست پس از كاركرد 1000 كيلومتر و حداكثر 5 ماه از تاريخ تحويل خودرو برای انجام سرويس اوليه به نمايندگی‌های گروه خودروسازی سايپا مراجعه نمايند در غير اينصورت گارانتی خودرو ابطال می‌گردد.
8 -ثبت نام برای مشتريان حقوقی ميسر نیست.

AutomobileFa Saipa Shahin Special Persale Plan Shahrivar1401

 

نظر دهید


در همین زمینه