شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سایپا کوییک
بر اساس اعلام این گروه خودروساز

 

گروه خودروسازی سایپا زمان پیش فروش محصولات خود را یک روز تغییر داد و از دوم به سوم اسفند موکول کرد.


با اعلام گروه خودروسازی سایپا، این شرکت قصد دارد روز چهارشنبه مورخ 3 اسفند 1401 طرح پیش فروش بلند مدت 4 خودروی ساینا S دوگانه سوز، کوییک GX، کوییک R و کوییک R اتوماتیک را آغار کند. این طرح از ساعت 10 صبح برای متقاضیان عادی و متقاضیان طرح جوانی جمعیت فعال خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا اقدام به ثبت نام خودروی مورد نظر خود کنند.
بر اساس قوانین جدید، متقاضیان عادی باید مبلغ ذکر شده در بخشنامه را در حساب های وکالتی خود داشته باشند. این موضوع شامل متقاضیان طرح جوانی جمعیت نمی‌شود.


متقاضیان محترم از ساعت 13 روز يکشنبه مورخ 1401/11/30 می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت كد كاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و پیش ثبت نام به مدت 2 روز (تا ساعت 13 روز سه شنبه مورخ 1401/12/02) اقدام نمایند.


متقاضیان می‌بایست تا پایان مهلت پیش ثبت نام نسبت به وکالتی نمودن حساب و تکمیل موجودی، حداقل به مبلغ 110.000.000 تومان در حساب وکالتی اقدام و تا آغاز ثبت نام، وجه مذکور را در حساب خود حفظ نمایند. لازم به ذکر است در مرحله پیش ثبت نام، اولویت جهت ثبت درخواست متقاضیان وجود ندارد. بدیهی است مبلغ واریزی در حساب وکالتی شخص متقاضی باقی می‌ماند و هیچگونه برداشت وجهی توسط شرکت از حساب مذکور صورت نمی‌پذیرد و در این خصوص هیچگونه مسئولیتی بر عهده گروه خودروسازی سایپا نمی‌باشد.


متقاضیان حائز شرایط مطابق مفاد بخشنامه می‌توانند از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/12/03 به سایت فروش شرکت سایپا ، جهت ثبت نام و پرداخت يکباره وجه مطابق جدول بخشنامه از طریق درگاه اینترنتی تا تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

 

AuotmobileFa Saipa New pre Sala Plan 2Esfand1401

 

 

نظر دهید