شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سایپا کوییک
با موعد تحویل آبان الی اسفند 1402

 

طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا ار روز سه شنبه هفته آینده ویژه اسفندماه 1401 آغاز خواهد شد.


پيش فروش انواع محصولات گروه خودروسازی سايپا به مناسبت مبعث حضرت رسول اكرم (ص) در دو طرح عادی و قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت برگزار می‌شود.
در بخشنامه این شرکت آمده است: به اطلاع متقاضيان و نمايندگی‌های مجاز خودروسازی سايپا می‌رساند، شرايط پيش فروش محصولات به شرح ذيل اعلام می‌‌گردد:


متقاضيان محترم از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1401/12/02 در صورتی که مطابق فرآيند ذيل دارای حساب وکالتی و موجودی به ميزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرايط ثبت نام مطابق محدوديت‌های اين بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سايت فروش گروه خودروسازی سايپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دريافت كد كاربری و رمز عبور اخذ شده از سايت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمايند. لازم به ذکر است متقاضيانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت 13 روز دوشنبه مورخ 1401/12/01 کليه فرايندهای اعلام شده در اين خصوص را تکميل نمايند.


همچنين امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت نيز از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1401/12/02 به مدت 3 روز جهت متقاضيان محترم اين طرح فراهم می‌باشد و فرايند فروش از طريق تعريف حساب وکالتی شامل متقاضيان طرح قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت نمی‌باشند.

 

 AuotmobileFa Saipa New pre Sala Plan 27bahman1401 1

 

نظر دهید