شبکه‌های اجتماعی

کرمان موتور شرایط پیش‌فروش نسخه جدید جک S5 را ویژه اردیبهشت ماه 1400 اعلام کرد
اتومبیل فارسی - جک S5 فیس‌لیفت

با تخفیف 45 میلیون تومانی

 

 

شرکت کرمان موتور شرایط پیش‌فروش جک S5 فیس‌لیفت را ویژه اردیبهشت ماه 1400 اعلام کرد.

 

این طرح فروش از روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و درآن مشتریان می‌توانند با واریز مبلغ 350 میلیون تومان به عنوان پیش‌ پرداخت نسبت به ثبت نام جک S5 جدید اقدام کنند.

شرایط فروش جک S5 فیس لیفت را با قیمت غیرقطعی آغاز کرده و مشتریان می توانند با پیش پرداخت 350 میلیون تومانی در مرحله نخست، نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند و مابقی آن را همزمان با صدور دعوتنامه و به قیمت روز تسویه حساب کنند.

 

موعد تحویل خودروهای ثبت نام شده در این طرح مهر، آبان و آذرماه سال 1400 تعیین شده و مشتریان می‌توانند از تخفیف 45 میلیون تومانی، سود مشارکت 18 درصد و جریمه تاخیر در تحویل 12 درصدی نیز بهره مند شوند. لازم به ذکر است که این طرح فروش با قیمت غیر قطعی جاری شده و قیمت نهایی خودرو در زمان ارسال دعوتنامه بر اساس نرخ روز مشخص و از مشتریان دریافت خواهد شد. 

 

نسخه جدید جک S5 نسبت به نمونه پیش از فیس‌لیفت دارای سپر جلو، جلوپنجره و چراغ‌های مه‌شکن جدید است اما در نمای کناری و همچنین قسمت عقب خودرو تغیییری نسبت به نسخه فعلی مشاهده نمی‌شود. 

در بخش قوای فنی، جک S5 جدید دیگر از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ فعلی استفاده نمی‌کند و قرار است این اتومبیل با پیشرانه 4 سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت عرضه شود. این پیشرانه که همان نمونه مورد استفاده در KMC K7 است توانایی تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور را دارا بوده و همراه با جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچ عرضه خواهد شد.

 

 

 

 

نظر دهید