شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سایپا کوییک آر
ویژه منتخبین دومين طرح سامانه يكپارچه تخصيص خودرو

 

گروه خودروسازی سایپا طرح پیش فروش خودروهای کوییک‌ آر دنده‌ای و ساینا اس را آغاز کرد.


از امروز امکان واریز وجه پیش‌پرداخت برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی محصول ساینا اس و همچنین منتخبان عادی متقاضی دو محصول کوییک‌ آر دنده‌ای و ساینا اس فراهم شده است.


در اظلاعیه سایپا آمده است: احتراما،ً پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به خودروهای کوییک آر دنده ای و ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان زمستان 1402 تعیین و در تاریخ 1402/05/02 پیامک به ایشان ارسال گردیده می‌رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام بخشی از درخواست‌های خرید مذکور مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.


لازم به ذکر است جهت خودروی کوییک آر دنده ای امکان واریز به ترتیب اولویت برای متقاضیان صورت پذیرفته و برای متقاضیانی که برای ایشان این امکان فراهم نگردیده است متعاقباً اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.


همچنین متقاضیان حائز شرایطی که در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودرو ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان زمستان 1402 تعیین و در تاریخ 1402/05/02 پیامک به ایشان ارسال گردیده می‌رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.


دو گروه متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند. موعد تحویل هر دو طرح، هفته چهارم اسفند ماه سال جاری است.

 

نظر دهید