شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - چانگان CS35 پلاس
 با ابهام در زمان تحویل خودروها

 

پس از مدت‌ها وعده و وعید بالاخره سایپا قرار است فروش خودروهای وارداتی چانگان CS35 پلاس را آغاز کند. اگرچه قرار بود فروش خودروهای چانگان در ماه های انتهایی سال گذشته آغاز شود اما هر بار با وعده هفته بعد، زمان فروش این خودروها تغییر می‌کرد اما به نظر می‌رسد سایپا بالاخره فروش خودروهای وارداتی خود را عملیاتی کند.

اما نکته قابل توجه در این فروش موعد تحویلی است که برای خودروهای چانگان درنظر گرفته شده است. سایپا در اعلامیه خود خبر از موعد 90 روزه برای تحویل خوروهای وارداتی چانگان CS35 پلاس داده در حالی که آغاز فروش این خودروها نیز با تاخیری حدود6 ماه همراه بوده است. خریداران خوردوهای وارداتی در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با فراخوان وزارت صمت نسبت به تعریف حساب وکالتی نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام و سپس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی چانگان CS۳۵ پلاس اقدام نموده‌اند. در حالی که با موعد تحویل 90 روزه سایپا، مدت زمان انتظار متقاضیان تقریبا به 9 ماه می‌رسد. هرچند به نظر می‌رسد با اولویت بندی عرضه خودروها و محدودیت موج در گمرک ممکن است این زمان طولانی تر نیز بشود.

 
در اطلاعیه سایپا آمده است: به اطلاع کلیه متقاضیانی که در اسفند ماه سال 1401 در سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی، خودروی چانگان CS35 پلاس را خریداری نموده و ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو را انجام داده‌اند، می‌رساند که براساس الویت‌بندی صورت گرفته توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و با توجه به تعداد خودروهای وارداتی، در مرحله اول فرصت ثبت‌نام خودروی درخواستی بر اساس الویت‌های اعلام شده و جهت حائزین شرایط با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی، فراهم شده است.


متقاضیان مذکور که پس از کنترل محدودیت‌های ثبت‌نامی پیامک اطلاع‌رسانی برای ایشان ارسال می‌شود، از ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۳ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسب به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

نظر دهید


در همین زمینه