شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مکث موتور کلوت
با پیش‌پرداخت 650 میلیون تومان صورت می‌گیرد

 

شرکت مکث موتور از عرضه کلوت اتوماتیک با مدل 1402 از نیمه آذرماه خبر داد.


باتوجه به استقبال گسترده از پیکاپ کلوت با گیربکس اتوماتیک، شرکت مکث موتور طرح فروش ویژه‌ این خودرو با مدل 1402 و پیش‌پرداخت 650 میلیون تومان را اجرا کرد. سود مشارکت در این طرح 18 درصد سالیانه درنظر گرفته شده و الباقی بهای روز خودرو نیز همزمان با صدور دعوتنامه و پس از کسر سود مشارکت اعلام و دریافت خواهد شد. موعد تحویل نیز 90 روز کاری پس از تکمیل ثبت‌نام (اردیبهشت 1402) خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از روز سه‌شنبه 15 آذرماه با حضور در شوروم مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز مکث موتور در سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


کلوت اتوماتیک یکی از معدود پیکاپ‌های اتوماتیک تولیدی در کشور است که با بهره‌گیری از موتور پرقدرت 2/4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی، ۲۱۵ اسب بخار توان و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را به سمت گیربکس شش سرعته اتوماتیک هدایت می‌کند تا کلوت بر پایه این توان، دور موتور بالا و قفل دیفرانسیل اتوماتیک، بتواند مسیرهای چالشی به‌ویژه گل‌ولای و کویر را همچون مسیرهای شهری با اطمینان خاطر بپیماید.


سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، سیستم پایداری الکترونیک (ESC)، قفل ایمنی کودک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و سیستم ضد سرقت (Immobilizer) نیز از تجهیزات ایمنی این خودرو هستند.


همچنین امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور لمسی ۸ اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، کامپیوتر سفر، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، لاستیک زاپاس فول سایز و پوشش ضدخش قسمت بار؛ کلوت اتومات را به یک رقیب کم‌بدیل در میان پیکاپ‌های تولیدی کشور تبدیل کرده است.


متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.
شماره تماس: 41755800-021
شبکه‌ اجتماعی: @maxmotorcompany

 

نظر دهید


در همین زمینه