شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جی‌ای‌سی امکو
راساموتور خاورمیانه اعلام کرد

بر اساس بخش‌نامه شرکت راسا موتور عرضه کننده محصولات جی‌ای‌سی در ایران قیمت نهایی جی‌ای‌سی امکو، جی‌ای‌سی GS3، جی‌ای‌سی امپو اعلام شد.

قیمت قطعی سه محصول جی‌ای‌سی با احتساب هزینه‌ها از جمله عوارض، مالیات بر ارزش افزوده، شماره‌گذاری و اسقاط خودرو فرسوده اعلام شد. بر این اساس آن قیمت نهایی جی‌ای‌سی امکو دو میلیارد و 250 میلیون تومان، قیمت نهایی جی‌ای‌سی GS3 معادل یک میلیارد و 870 میلیون تومان و قیمت نهایی جی‌ای‌سی امپو دو میلیارد و 50 میلیون تومان تعیین شده است. . در بخشنامه این شرکت آمده است آن دسته از متقاضیانی که پیش از این در سامانه خودروهای وارداتی این محصولات را ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

راساموتور برای محصولات جی‌ای‌سی 3 سال گارانتی یا 60 هزار کیلومتر کارکرد هر کدام زودتر فرابرسد را در نظر گرفته است. بر اساس جدول زیر مبلغ پیش پرداخت تعیین شده برای جی‌ای‌سی امکو، جی‌ای‌سی GS3 و جی‌ای‌سی امپو به ترتیب 850 میلیون تومان، 675 میلیون تومان و 750 میلیون تومان تعیین شده است.

علاوه بر این جی‌ای‌سی امکو به رنگ‌های سبز، نقره‌ای، سفید، مشکی و خاکستری، جی‌ای‌سی GS3 به رنگ‌های سفید، نقره‌ای‌، خاکستری و آبی و جی‌ای‌سی امپو به رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و نقره‌ای عرضه شده‌اند و متقاضیان ظرف مدت 90 روز کاری می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

چندی پیش تصاویری از ورود محصولات جی‌ای‌سی به ایران منتشر شد و مجوز شماره‌گذاری این محصولات راساموتور نیز اخذ شده و به زودی این خودروها تحویل متقاضیان خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه