شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لاماری ایما هیبرید
ویژه مرداد ماه 1403

آرین‌ پارس موتور شرایط فروش لاماری ایما هیبرید را برای مرداد 1403 اعلام کرد. این بخشنامه فروش پس از اعلام نتایج ثبت‌نام متقاضیان در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی منتشر شده است.

طبق شرایط فروش اعلام شده  800 میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و باقی مبلغ به صورت یک جا، پیش از تحویل خودرو از خریدار دریافت می‌شود. لاماری ایما هیبرید 2024 با موعد تحویل 90 روز کاری و جریمه دیرکرد سالیانه 12 درصد عرضه می‌شود.

این بخشنامه از ساعت 10 صبح امروز، سه‌شنبه، 9 مرداد 1403 فعال شده و قرار است فروش آن تا روز شنبه، 13 مرداد ادامه داشته باشد. به این ترتیب، متقاضیان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش لاماری به نشانی http://sales.lamari.ir نسبت به ثبت محصول مورد نظر و انتخاب رنگ از میان پنج رنگ قابل عرضه سفید، مشکی، خاکستری، سبز و قرمز اقدام کنند.

 

شرایط فروش لاماری ایما هیبرید

AutomobileFa Lamari 14030509

 

 

مشخصات فنی لاماری ایما هیبرید (HEV)

قوای محرکه لاماری ایما هایبرید از یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است که قدرت خروجی ترکیبی آن به ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر می‌رسد. پیشرانه ۴ سیلندر خطی خودرو از سیستم سوخت‌رسانی توربو GDI استفاده می‌کند و جعبه‌دنده آن نیز سیستم انتقال قدرت DHT مخصوص خودروهای هایبریدی که قدرت تولیدشده را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. ظرفیت مخزن سوخت، ۵۵ لیتر اعلام شده و این نکته نیز لازم به ذکر است که خودرو با استانداردهای آلایندگی یورو۶ منطبق است. همچنین، مصرف سوخت متوسط خودرو ۴.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده که از پیشرانه هایبریدی موثر و مفیدی خبر می‌دهد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه