شبکه‌های اجتماعی

کرمان موتور شرایط فروش اقساطی KMC T8 را ویژه دهه فجر اعلام کرد (بهمن 99)
 اتومبیل فارسی - KMC T8 (کرمان موتور T8)

 با اقساط 15 ماهه و مدل 1400

 

 

شرکت کرمان موتور به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر شرایط فروش اقساطی KMC T8 را اعلام کرد.

این شرایط فروش از روز شنبه 11 بهمن ماه آغاز و تا روز چهارشنبه 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. در این طرح فروش قیمت قطعی و مصوب KMC T8 از سوی این خودروساز بخش خصوصی، 699 میلیون تومان تعیین شده است. متقاضیان می‌توانند با واریز پیش‌پرداخت 70 میلیون تومانی نسبت به ثبت‌نام این پیکاپ جدید بازار ایران اقدام کنند. مابقی ارزش خودرو در 15 فقره چک با موعد 25 فروردین 1400 تا 25 خرداد 1401 به صورت ماهانه از مشتریان دریافت خواهد شد. 

کرمان موتور در این طرح فروش جریمه تاخیر در تحویل معادل یک درصد در ماه را در نظر گرفته است. همچنین KMC T8 در رنگ‌های سفید، مشکی میکا، آبی و قرمز با موعد تحویل شهریور  1400 عرضه خواهد شد. 

 

لازم به ذکر است که  جک T8 که در ایران با نشان اختصاصی کرمان موتور و با نام KMC T8 عرضه می‌شود به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز است که توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این پیشرانه تنها با جعبه دنده 6 سرعته دستی عرضه می‌شود. سیستم انتقال قدرت به کار رفته در KMC T8 قابلیت تنظیم در سه حالت دیفرانسیل جلو، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین را دارا است.

 

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز KMC T8 به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، ترمز ضد قفل ABS به همراه توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز اضطراری، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری خودرو، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، اتولایت، مه‌شکن جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت، سامانه تهویه مطبوع دستی، چراغ روشنایی در روز، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر و درگاه USB و بلوتوث، کروزکنترل و... مجهز شده است.

 

 

      بخوانید >  کرمان موتور KMC T8 را معرفی کرد + تصاویر رسمی و کاتالوگ

 

 

جزئیات بیشتر این طرح فروش به شرح زیر است:

 

AutomobileFa KMC T8 Sale Plan Bhaman99

 

 

 

 

 

نظر دهید