شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش جدید KMC K7 از سوی کرمان موتور اعلام شد - 20 تیر 1400
اتومبیل فارسی - KMC K7

همراه با قیمت مصوب و قطعی

 

 

شرکت کرمان موتور شرایط فروش و قیمت جدید KMC K7 را ویژه نیمه دوم تیر ماه 1400 اعلام کرد.

 

      بخوانید >  تجربه رانندگی و بررسی KMC K7، کراس‌اوور لوکس و بزرگ کرمان موتور

 

در این شرایط فروش قیمت قطعی و مصوب KMC K7 از سوی کرمان موتور 950 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند با واریز پیش‌پرداخت 450 میلیون تومانی نسبت به ثبت نام این محصول جدید کرمان موتور اقدام کنند. مابقی ارزش خودرو نیز در زمان صدور دعوتنامه از مشتریان دریافت خواهد شد.

سود انصراف سالیانه 12 درصد، جریمه دیرکرد در تحویل خودرو یک درصد در ماه و سود مشارکت 18 درصدی از دیگر ویژگی‌های این طرح فروش است. کرمان موتور زمان تحویل خودروهای ثبت نام شده در این طرح را دی ماه 1400 اعلام کرده است.

 

AutomobileFa KMC K7 Sale Plan 20tir1400

 

KMC K7 محصول جدید کرمان موتور است که در بخش قوای محرکه به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده است. این پیشرانه که با کد HFC4GC1.6E شناسایی می‌شود توانایی تولید 174 اسب‌بخار قدرت و بیشینه گشتاور 251 نیوتن‌متر را دارا است. توان تولیدی این پیشرانه توسط یک جعبه دنده 6 سرعت دو کلاچه (DCT) به محور جلو منتقل می‌شود.

نکته قابل توجه در مورد این پیشرانه، مجهز بودن آن به سامانه پاشش مستقیم سوخت یا همان سامانه TGDI است. استفاده از این سامانه موجب کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و افزایش بازدهی پیشرانه جدید به کار رفته در KMC K7 شده است.

 

 

نظر دهید