شبکه‌های اجتماعی

کرمان موتور شرایط فروش و قیمت جدید جک S5 فیس‌لیفت را اعلام کرد - 20 تیر 1400
اتومبیل فارسی - جک S5 فیسلیفت

با موعد تحویل دی ماه 1400

 

 

شرکت کرمان موتور به تازگی شرایط فروش اقساطی و قیمت جدید جک S5 فیس‌لیفت را ویزه نیمه دوم تیر ماه 1400 اعلام کرده است.

 

      بخوانید >  تجربه رانندگی و بررسی نسخه جدید جک S5، محصول جدید کرمان موتور

 

در این شرایط فروش قیمت قطعی و مصوب نسخه جدید جک S5 معادل 749 میلیون تومان اعلام شده است که متقاضیان می‌توانند با واریز پیش‌پرداخت 149 میلیون تومانی نسبت به ثبت نام اقدام کنند. مابقی ارزش خودرو نیز در 8 فقره چک با فواصل 3 ماهه (مجموعا 24 ماهه) از مشتریان دریافت خواهد شد.

کرمان موتور برای این طرح فروش سود مشارکتی در نظر نگرفته است و سند خودرو نیز تا پایان پرداخت اقساط در رهن شرکت خواهد بود. همچنین سود انصراف سالیانه 12 درصدی نسبت به مبلغ پرداخت شده و موعد تحویل دی ماه 1400 از دیگر ویژگی‌های این طرح فروش است.

 

AutomobileFa JAC S5 New Face Sale Plan 20tir1400

 

 

جک S5 فیس‌لیفت نسبت به نمونه فعلی که در بازار کشور موجود است (یعنی نسخه پیش از فیس‌لیفت) دارای سپر جلو، جلوپنجره، ورودی هوا و چراغ‌های مه‌شکن جدید است، اما در نمای کناری و همچنین قسمت عقب خودرو تغیییری نسبت به نسخه فعلی مشاهده نمی‌شود. با انتشار تصاویر این نسخه در فضای مجازی انتقادات بسیاری در مورد طراحی جک S5 جدید عنوان شد و طراحی آن به مذاق بسیاری از مشتریان کرمان موتور خوش نیامده است.

 

در فضای داخل کابین نیز تغییراتی در طراحی کلی، پنل‌ها، فرمان و ... اعمال نشده و تنها قرار است روکش چرمی صندلی‌ها به رنگ ترکیبی مشکی - قهوه‌ای تغییر یابد که البته این مساله در نسخه مورد بررسی هنوز اعمال نشده بود.

  

اما اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین تغییر اعمال شده در جک S5 جدید را باید در تغییر قوای محرکه این کراس‌اوور دانست.

در بخش قوای فنی، جک S5 فیس‌لیفت دیگر از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ فعلی استفاده نمی‌کند و این پیشرانه جای خود را به پیشرانه 4 سیلندر ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) داده است. این پیشرانه در واقع همان نمونه مورد استفاده در KMC K7 است و توانایی تولید ۱۷1 اسب بخار قدرت در دور 5500 و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور در 1500 تا 4500 دور در دقیقه را دارد و همراه با جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچ عرضه خواهد شد.

 

 

 

نظر دهید