شبکه‌های اجتماعی

طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران خودرو - تیر 1401
اتومبیل فارسی - پژو 207i

از روز شنبه و به مدت 72 ساعت آغاز می‌شود

 

طرح جدید فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودروها اعلام شد.

 

‌گروه صنعتی ایران خودور شرایط فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات خود را به صورت رسمی ویژه تیرماه 1401 اعلام کرد. خودروهای تولیدی ایران خودرو به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش از روز شنبه 25 تیر ماه ۱۴۰۱ به 72 ساعت به فروش می‌رسد.

 

بنابر بخشنامه منتشر شده از سوی ایران خودرو، این شرکت فروش فوق‌العاده خود را با عرضه 5 محصول و با تحویل حداکثر سه ماه و با قیمت قطعی اعلام کرده است. در این مرحله پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو پارس سال، پژو 207i اتوماتیک 6 سرعته سقف قرمز (MC ) با موتور TU5P، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک عرضه شده است.

 

همچنین این شرکت پیش فروش خود را با عرضه 8 محصول و با تحویل بهمن و اسفند 1401 اعلام کرده است. در این مرحله پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای، پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای، پژو 207i اتوماتیک 6 سرعته سقف قرمز (MC ) با موتور TU5P، پژو پارس سال سفارشی ELX با موتور TU7P، پژو پارس سال سفارشی با موتور TU7P، سورن پلاس، دناپلاس توربو شارژ دستی با گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی و دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک عرضه شده است.

 

بر اساس بخشنامه جدید وزارت صمت، فروش خودورهای داخلی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به صورت قرعه کشی زیر نظر دستگاه های نظارتی صورت خواهد گرفت.

 

همچنین بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی، ‌ایران خودور به صورت جداگانه نسبت به ظرفیت عمومی فروش محصولات خود برای مادران دارای دو فرزند اقدام کرده است. در این طرح مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن ها پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ است می‌توانند شرکت کنند.

 

متقاضیان می‌توانند برای خرید محصولات ایران خودرو از روز شنبه مورخ 1401/04/25 تا پایان روز دوشنبه مورخ 1401/04/28 به صورت اینترنتی و از طریق سایت http://sale.iranecar.com ضمن ایجاد پروفایل کاربری ثبت نام کنند.

 

اطلاعات شناسنامه ‌ای، شماره شبا حساب بانکی و شماره گواهینامه متعلق به فرد از جمله مدارک مورد نیاز است. همچنین محدودیت های پیشین برنامه های فروش خودروسازان همچنان به قوت خود باقی است که مهم ترین آن‌ها عبارتند از عدم خرید خودرو از خودروسازان داخلی طی ۴۸ ماه گذشته و نداشتن پلاک انتظامی فعال. همچنین تنها امکان ثبت نام برای یک خودرو از طرح های فروش اعلامی برای هر فرد میسر است.

 

AutomobileFa sale irankhodro tir1401 1 

AutomobileFa sale irankhodro tir1401 2

 

نظر دهید


در همین زمینه