شبکه‌های اجتماعی

فروش فوری هایما S7 پلاس و S5 با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک - دی ماه 1400
اتومبیل فارسی - هایما S5 6AT

با موعد تحویل سه ماهه

 

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در تنظیم بازار خودرو،‌ طرح فروش فوق‌العاده محصولات خانواده هایما را به اجرا می‌گذارد. در این طرح دو محصول هایما S5 مجهز به گیربکس 6AT و هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه می‌شود. بر خلاف طرح فروش قبلی محصولات هایما، این طرح مشمول شرایط قرعه‌کشی خواهد بود.

 

1.  ثبت نام محصولات هایما از روز سه شنبه مورخ 1400/10/21 شروع و تا پايان روز پنج شنبه مورخ 1400/10/23 ادامه خواهد داشت.

2. در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز خريدار (شرايط عمومی و اختصاصی) در هرمرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقی مي‌شود و وجه مشتری حداكثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌گردد و هيچگونه مسئوليتی از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

3. به هر كد ملی فقط يک دستگاه خودرو تعلق می‌گيرد.

4. انتقال امتياز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

5. گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دريافت سرويس اوليه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمايندی كاركرد حداقل 1000 كيلومتری خودرو نيز الزامی است.

6. انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبين و توسط مشتری در مرحله واريز وجه صورت خواهد گرفت.

7. در صورت بروز هرگونه تاخير احتمالی در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد ساليانه (3 درصد ماهانه)، خسارت تاخير به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

8. محصولات اين بخشنامه با روش قرعه كشی عرضه می‌گردد و محدوديت هاي ثبت نام هاي قرعه كشی در آن لحاظ نمی‌گردد.

9. متقاضيانی كه در بخشنامه‌های قبلی فروش بدون قرعه كشی خانواده هايما ثبت نام نموده‌اند، امكان ثبت نام در اين بخشنامه را ندارند.

 

قرعه کشی این طرح شنبه 25 دی‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

 

AutomobileFa Haima S7 Plus & S5 6AT Sale Plan

 

 

نظر دهید