شبکه‌های اجتماعی

قیمت جدید و شرایط فروش فوق‌العاده هایما S7 پلاس بدون قرعه‌کشی - مهر ماه 1400
اتومبیل فارسی - هایما اس7 پلاس

با موعد تحویل 3 ماهه

 

 

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید و شرایط فروش فوق‌العاده هایما S7 پلاس را ویژه مهر ماه 1400 اعلام کرد.

در این طرح فروش قیمت قطعی و مصوب هایما S7 پلاس 675 میلیون تومان تعیین شده است که نسبت به قیمت رسمی این محصول در شهریور ماه 1400، افزایش 35 میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

 

 

      بخوانید >  آشنایی با مشخصات فنی و ویژگی‌های هایما S7 پلاس

 

 

این طرح فروش از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 7 مهر ماه آغاز خواهد شد و از آنجایی که در این طرح فروش فرآیند قرعه‌کشی حذف شده است، ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این طرح فروش نیز حداکثر 3 ماه اعلام شده است.

 

متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح مشابه روال اجرایی در طرح‌های فروش‌ قبلی پس از تدوین شیوه‌نامه جدید فروش خودرو، باید با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام وارد شده و خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند و در صورتی که کد کاربری و کلمه عبور ندارند باید نسبت به ثبت نام در سایت و دریافت کد کاربری و کلمه عبور اقدام کرده و سپس خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

صحت كليه اطلاعات درج شده خصوصا كد ملی، آدرس و كدپستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغيير يا اشتباه در اطلاعات ارائه شده كليه تبعات ناشی از آن از جمله تاخير در تحويل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی خواهد بود. همچنین در صورت بروز هرگونه تاخير احتمالی در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد ساليانه (3 درصد ماهانه)، خسارت تاخير به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.


به هر کد ملی یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و ثبت نام برای مشتريان حقوقی ميسر نخواهد بود. در صورت بروز تاخير در تحويل خودرو، امكان انصراف از قرارداد برای مشتری وجود خواهد داشت. 

 

AutomobileFa Haima S7 Plus Sale Plan 3Mehr1400

 

 

 

نظر دهید