اتومبیل فارسی - کی ام سی ایگل
سدان اختصاصی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور از آغاز اولین شرایط فروش نقدی و اقساطی نخستین سدان ادختصتصی خود با نام کی ام سی ایگل در نیمه دوم مهر ماه 1403 خبر داد.

کی ام سی ایگل در طرح شرایط فروش اقساطی مهر ماه ۱۴۰۳ با قیمت مصوب 945 میلیون تومان در دو طرح با اقساط ۱۲ ماهه و پیش پرداخت‌های 800 میلیون و 700 میلیون تومانی عرضه می‌شود. اولین شرایط فروش نقدی کی ام سی ایگل هم با قیمت مصوب 945 میلیون تومان آغاز خواهد شد.

زمان تحویل کی ام سی ایگل در طرح شرایط فروش نقدی و اقساطی مهر ۱۴۰۳ به صورت ۹۰ روز کاری است و مشتریان می‌توانند از بین رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک، انتخاب کنند. به علاوه اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و تاریخ اولین چک نیز ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۴ خواهد بود.

 

قیمت و اولین شرایط فروش سدان ایگل کرمان موتور

AutomobileFa KMC Eagle sale 14030716

 

 مشخصات فنی کی ام سی ایگل

کی ام سی ایگل، جدیدترین محصول کرمان موتور براساس پلتفرم جک J4 طراحی شده است و از مشخصات فنی مشابه با این خودرو بهره می‌برد. در واقع کی ام سی ایگل یک فیس‌لیفت از جک J4‌ است و طراحی کابین این خودرو نیز از الگوهای طراحی مشابه با جک J4 بهره می‌برد.

این سدان اقتصادی از یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با فناوری MPI استفاده می‌کند که قادر است 103 اسب بخار قدرت و 146 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه که مشابه جک J4 است، به همراه یک گیربکس CVT نیروی خود را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. 

امکانات و تجهیزات ایمنی کی ام سی ایگل شامل دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، ترمزهای ABS و EBD، شیشه بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی برقی، سانروف، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای،سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، سنسور نور، سیستم مولتی مدیا و سیستم پایش فشار باد تایرها است.


در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی