شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - KMC T8
کرمان موتور اعلام کرد

براساس آخرین بخشنامه شرکت کرمان موتور، مهلت شرکت در طرح فروش اقساطی کی ام سی تی8 با قیمت قطعی فردا دوشنبه 3 اردیبهشت ماه 1403 به پایان خواهد رسید.

شرایط فروش پیکاپ KMC T8 با تنوع 18 تا 36 ماهه در نظر گرفته شده است. KMC T8 با قیمت یک میلیارد و 697 میلیون تومان در این طرح عرضه می‌شود که پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای آن 847 میلیون تومان است و اقساط در نظر گرفته شده برای آن 149 میلیون تومان برای طرح 18 ماهه و 86 میلیون تومان برای طرح 36 ماهه است. پیکاپ کرمان موتور، سال گذشته توانست پرفروش‌ترین محصول در سگمنت خود در بازار ایران باشد.

 

AutomobileFa KMCT8 14030202

 

KMC T8 به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز است که توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این پیشرانه تنها با جعبه دنده 6 سرعته دستی عرضه می‌شود. سیستم انتقال قدرت به کار رفته در KMC T8 قابلیت تنظیم در سه حالت دیفرانسیل جلو، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین را دارا است.

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز KMC T8 به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، ترمز ضد قفل ABS به همراه توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز اضطراری، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری خودرو، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، اتولایت، مه‌شکن جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت، سامانه تهویه مطبوع دستی، چراغ روشنایی در روز، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر و درگاه USB و بلوتوث، کروزکنترل و... مجهز شده است.

 

نظر دهید