اتومبیل فارسی - دیگنیتی پرستیژ
ویژه مهر 1403

 شرکت بهمن موتور از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه، سوم مهرماه، فروش فوق‌العاده دو مدل محبوب خود، دیگنیتی پرایم و پرستیژ را آغاز می‌کند. این فروش ویژه که تنها مختص متقاضیان ثبت‌نام شده در سامانه یکپارچه خودرو است، با قیمت قطعی و به صورت محدود برگزار می‌شود. علاقمندان به خرید این خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی بهمن موتور، نسبت به ثبت‌نام و خرید اقدام کنند.

در این طرح فروش، هر دو مدل دیگنیتی پرایم و پرستیژ با امکانات و آپشن‌های متنوعی عرضه می‌شوند. دیگنیتی پرایم با قیمتی معادل یک میلیارد و 546 میلیون و 806 هزار تومان و دیگنیتی پرستیژ نیز با قیمت یک میلیارد و 782 میلیون و 72 هزار تومان به بازار عرضه خواهند شد. هر دو مدل در رنگ‌های سفید یا مشکی و با دو نوع تریم داخلی مشکی یا قرمز قابل سفارش هستند.

شرکت بهمن موتور اعلام کرده است که خودروهای دیگنیتی که در طرح فروش فوق‌العاده ثبت‌نام شده‌اند، در هفته آخر دی ماه سال جاری تحویل داده خواهند شد. البته، ممکن است در تحویل این خودروها تاخیری صورت بگیرد. در صورت بروز هرگونه تاخیر، شرکت بهمن موتور موظف است به ازای هر ماه تاخیر، مبلغی معادل ۳ درصد از مبلغ پرداختی مشتری را به عنوان جریمه پرداخت کند. با توجه به محدودیت تعداد خودروها، اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر نسبت به واریز وجه و تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

 

شرایط فروش دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرسشتیژ

AutomobileFa Dignity sale 14030702


در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی