اتومبیل فارسی - دایون Y7
با تسهیلات 1 میلیارد تومانی

 صنایع خودروسازی ایلیا شرایط فروش  نقدی و اقساطی دایون Y7 را ویژه مهرماه 1403 اعلام کرد.

دایون Y7 با قیمت 1 میلیارد و 998 میلیون تومان و در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود. بسته به طرح فروش، خودروها پس از 30 یا 75 روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شود.

در طرح فروش نقدی، مشتری ابتدا می‌بایست مبلغ 750 میلیون تومان را به حساب شرکت واریز کند. پس از آن واریز دوم به مبلغ 248 میلیون تومان از طریق یک فقره چک 15 روزه انجام می‌شود. الباقی پول خودرو پس از صدور دعوت‌نامه تسویه می‌شود.

در طرح فروش اقساطی، مجددا در مرحله اول 750 میلیون تومان و در مرحله دوم 248 میلیون تومان پول را به حساب شرکت واریز می‌کند. الباقی در قالب تسهیلات 1 میلیارد تومانی با بازپرداخت 1 الی 4 ساله تسویه می‌شود.

در دو طرح بالا، خودرو پس از 30 روز کاری در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. سود مشارکت و انصراف در دو طرح بالا به ترتیب صفر و 18 درصد (سالانه) است. جریمه تأخیر نیز به طور سالانه 36 درصد محاسبه می‌شود.

در طرح فروش نقدی و اقساطی با موعد تحویل 75 روزه نیز شرایط مشابهی صدق می‌کند، با این تفاوت که سود مشارکت 24 درصد اعلام شده است. جزئیات کامل طرح را در جداول زیر مشاهده می‌کنید. ثبت نام در این طرح تنها به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت رسمی گروه خودروسازی ایلیا به نشانی ilia-auto.com/sales امکان پذیر است.

 

شرایط فروش نقدی و اقساطی دایون Y7

 AutomobileFa ilia sale 14030713

 

 مشخصات فنی دایون Y7

دایون Y7 مجهز به پیشرانه 2.4 لیتری توربو بوده که توان تولیدی آن 215 اسب‌بخار است. این خودرو از گیربکس 6 دنده اتوماتیک بهره می‌برد که چهار چرخ محرک نیز هست.

در بخش آپشن‌ها و تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی دایون Y7 به آپشن‌هایی نظیر سامانه کنترل پایداری (ESC)، چراغ‌های روشنایی در روز (Daylight)، سیستم نمایشگر فشار باد تایرها (TPMS)، سنسور نور (Autolight) و سنسور باران مجهز شده است.

علاوه بر این آپشن‌ها تمامی امکانات و آپشن‌هایی که در دایون Y5 در دسترس بود در دایون Y7 نیز قابل عرضه است. بنابراین دایون Y7 در کنار این ویژگی‌ها سامانه چند رسانه‌ای با صفحه نمایش 8 اینچی لمسی و 8 بلندگو، روکش صندلی و فرمان چرمی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تنظیم برقی صندلی راننده، سانروف برقی، دوربین دید عقب، کروز کنترل، رینگ 17 اینچی آلیاژی، کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب و ... را نیز به همراه دارد.

 







در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی