شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بهمن فیدلیتی
ویژه متقاضیان نوبت‌دهی شده در مهر ۱۴۰۲

 

گروه بهمن شرایط فروش فوق العاده خودروهای فیدلیتی و ریسپکت بهمن موتور، ویژه ثبت‌نام‌کنندگان در مرحله اول فروش یکپارچه خودروهای داخلی را اعلام کرد.

 
شرکت بهمن موتور شرایط فروش فوق العاده خودروهای فیدلیتی و ریسپکت بهمن موتور ویژه متقاضیان نوبت‌دهی شده در مهر ۱۴۰۲ مرحله اول فروش یکپارچه خودروهای داخلی را اعلام کرد.

ثبت‌نام و تکمیل وجه از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه، به صورت اینترنتی از طریق سایت فروش محصولات گروه بهمن آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ ادامه داد. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند طی مدت مذکور نسبت به تکمیل وجه و نهایی کردن ثبت نام خود، اقدام نمایند.


در این طرح که ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده با نوبت مهرماه ۱۴۰۲ است، فیدلیتی پرایم تیپ 1 با قیمت 1 میلیارد و 123 میلیون و 500 هزار تومان و فیدبیتی پرایم تیپ 2 با قیمت 1 میلیارد و 148 میلیون و 800 هزار تومان عرضه می شوند. ریسپکت پرایم بهمن موتور نیز با تکمیل وجه به قیمت نهایی ۹۷۳میلیون و ۷۶۰هزار تومان قابل ثبت‌نام است.


موعد تحویل خودروهای فیدلیتی (۵ و ۷ نفره) و ریسپکت، هفته آخر آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است. برای هر دو خانواده محصول، مشتری امکان انتخاب خودرو در رنگ‌های بدنه سفید یا مشکی را داشته، تمامی خودروهای قابل عرضه با تریم داخلی مشکی می‌باشند.


لازم به ذکر است در این نوبت، برای متقاضیان عادی نوبت‌دهی شده برای مهرماه ۱۴۰۲، امکان ثبت نام خودروهای فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره وجود داشته، آن دسته از متقاضیان طرح جوانی جمعیت (مادران) که برای مهرماه ۱۴۰۲ توسط سامانه یکپارچه وزارت صمت نوبت‌دهی شده‌اند نیز تنها امکان تکمیل وجه برای خودروی ریسپکت پرایم را خواهند داشت.

طرح جوانی جمعیت

 

 طرح عادی

نظر دهید


در همین زمینه