شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ون اینرودز
روش قسطی ون اینرودز با وام و بدون رهن سند خودرو

 شرکت بهمن موتور ون اینرودز را به صورت قسطی و با اعطای وام می‎‌فروشد. این شرکت و بانک قرض الحسنه مهر ایران با امضا تفاهمنامه‌ای شرایط خرید ون اینرودز را آسان کرده‌اند و دراین طرح فروش سند خودرو در رهن شرکت یا بانک قرار نمی‌گیرد.

به همین ترتیب خریداران می‌توانند از ساعت ده صبح دوشنبه 19 شهریور تا ساعت 24:00 روز 31 شهریور به صورت آنلاین و از طریق پایگاه اینترنتی bahman.iranecar.com بر اساس شرایط این طرح فروش نسبت به خرید محصول اقدام کنند.

 

شرایط فروش ون باری اینرودز

متقاضیان پس از انجام اعتبارسنجی اولیه و تایید نهایی بانک قرض الحسنه مهر ایران و ارسال آن به شرکت بهمن موتور، برای افراد دارای شرایط فراخوان ارسال می‌شود تا فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه تکمیل شود و خودرو طی 30 روز کاری پس از انجام فرآیندهای اعلام شده با مدل 1403 تحویل مشتریان می‌شود.

ون باری اینرودز در این نوبت فروش 957 میلیون و 488 هزار تومان فروخته می‌شود که مبلغ پیش پرداخت آن 700 میلیون تومان اعلام شده و 257 میلیون و 488 هزار تومان آن از طریق تسهیلات قرض الحسنه خواهد بود. همچنین بازپرداخت این تسهیلات از طریق 36 قسط انجام می‌شود.

 

AutomobileFa Bahman Inroads Van sale 14030618

 

مشخصات فنی ون باری اینرودز

ون باری اینرودز با موتور 1500سی.سی و قابلیت حمل 725 کیلوگرم بار با گیربکس پنج دنده دستی به بازار عرضه می شود. اینرودز دارای فرمان برقی (EPS)، سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوا ایمنی راننده و سرنشین، سیستم مولتی مدیا 9 اینچی، دوربین ثبت وقایع رانندگی و دید عقب، فناوری‌های کنترل کششی، کمکی ترمز، کنترل پایداری الکتریکی و کنترل حرکت خودرو در سربالایی است که توسط شرکت بهمن موتور روانه بازار می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه