شبکه‌های اجتماعی

بهمن موتور جزئیات اولین طرح فروش فیدلیتی را اعلام کرد + جدول
اتومبیل فارسی - بهمن فیدلیتی

آغاز ثبت‌نام از روز سه‌شنبه یکم تیر ماه

 

 

پس از اعلام قیمت رسمی و زمان آغاز اولین طرح فروش بهمن فیدلیتی، حال بهمن‌ موتور جزئیات طرح فروش این کراس‌اوور را اعلام کرده است.

 

در این طرح فروش که از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه یکم تیر ماه آغاز می‌شود، قیمت فیدلیتی در مدل 5 سرنشین 655 میلیون و در مدل 7 سرنشین 670 میلیون میلیون تومان اعلام شده است. رنگ‌های قابل عرضه در اولین طرح فروش فیدلیتی شامل سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی بوده و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نام شده در این طرح فروش نیز هفته سوم مرداد ماه 1400 است.

 

 

      بخوانید >  آشنایی با بهمن فیدلیتی، کراس‌اوور جدید بهمن موتور + کاتالوگ و تصاویر

 

 

نا گفته نماند که پرداخت مبلغ خودرو در یک تراکنش امکان پذیر است و  با توجه به اینکه احتمال دارد برخی از کارت‌های بانکی دارای سقف پرداخت باشند، لازم است تا متقاضیان پیش از اقدام به ثبت نام، از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنند.

مدارک مورد نیاز هنگام ثبت نام اینترنتی شامل کد ملی و سایر مشخصات متقاضی، کدپستی، آدرس دقیق، منطقه شهرداری محل سکونت، شماره تلفن ثابت و همراه خریدار و شماره شبا ( 24 رقمی) به همراه نام بانک مربوطه به نام خریدار است و مدارک مورد نیاز هنگام مراجعه به عاملیت (بعد از ثبت نام و واریز وجه) شامل کپی کارت ملی، شناسنامه خریدار و صفحه توضیحات (در صورت وجود توضیحات) و مدارک احراز محل سکونت خواهد بود. 

 

متقاضیان برای ثبت نام در این طرح فروش باید به وبسایت فروش اینترنتی گروه بهمن به نشانی bahman.iranecar.com مراجعه کنند.

 

AutomobileFa Bahman Fidelity Sale Plan 29khordad1400

 

 

نظر دهید


در همین زمینه