شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی -  زنوو TSR-GT
قدرتمندتر و لوکس‌تر از قبل

 

چند سال پیش زنوو با اسپویلر فعال TSR-S تبدیل به تیتر اول رسانه‌های خودرویی شد و آن را بیش از پیش مطرح کرد. حالا نمونه جدید TSR با پسوند GT که آخرین مدل برای لاین‌آپ TS به حساب می‌آید از آن استفاده نمی‌کند و مانند از گذشته از اسپویلر ثابت بهره می‌برد. با اصلاحاتی که بر روی این خودرو صورت گرفته، زنوو TSR-GT حالا ضریب درگ کمتر و بدنه سیقلی‌تری دارد تا بتواند به تاپ اسپید بهتری دست پیدا کند.


جدای از اصلاحات آیرودینامیک زنوو TSR-GT که شامل اسپویلر بزرگتر و حتی پوشش روی رینگ‌های می‌شود، قوای محرکه TSR-GT نیز قدرتمندتر از قبل است. پیشرانه 8 سیلندر توئین سوپرچارجر 5.8 لیتر این خودرو حالا 1360 اسب‌بخار تولید می‌کند. این پیشرانه با سوخت E85 نیز سازگار شده و نسبت به TSR-S 183 اسب‌بخار قدرت بیشتری دارد.


همانطور که از پسوند GT این سوپر اسپرت مشخص است این نمونه بر خلاف S یک گرندتورر محسوب می‌شود و دیگر از تزئینات فیبرکربن خبری نیست و جای آنها از چرم و تزئینات شیک‌تری مانند کف‌پایی‌های مخملی که عایق صدا نیز هستند استفاده شده تا این مدل را از دیگر نمونه‌ها متمایز کند.


تنها سه دستگاه از زنوو TSR-GT تولید می‌شود که هر سه آنها پیش از این با قیمتی نامعلوم فروخته شده‌اند. این مدل دنباله رو نسخه اصلی TSR 2016، TS1-GT و TSR-S است که فقط مدل S بر روی خط تولید باقی می‌ماند.


زنوو برای سه ماهه سوم سال 2023 یک مدل جدید در دست ساخت دارد که از پیشرانه 12 سیلندر توئین توربو الکتریکی بهره می‌برد تا 1200 اسب‌بخار تولید کند. در کنار این پیشرانه درونسوز موتور الکتریکی قرار خواهد گرفت تا مجموع خروجی را به 1500 یا 1800 اسب‌بخار برساند.

 

نظر دهید


در همین زمینه