شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فولکس واگن تی-راک Cab Edition
زیر آسمان آبی

 

تی راک یک کراس اوور کامپکت است که سال 2017 معرفی و دو سال بعد نسخه کانورتیبل آن به بازار عرضه شد. حالا فولکس واگن بر پایه تی راک کانورتیبل یک نمونه تولید محدود را با رنگ خاکستری و ارتقاهای فنی و بصری معرفی کرده است.


رنگ بدنه فولکس واگن تی-راک matte Iridium Grey است که با تزئینات مشکی پیانویی که به لطف پکیج Black Style بر روی درپوش آینه‌ها، اسپویلر عقب، دستگیره در‌ها، نوشته T-Roc، نوار‌های تزئینی دور شیشه‌ها، سپر جلو و رینگ‌های 18 اینچ Grange Hill قرار می‌گیرد ترکیب می‌شود.


فولکس واگن تی-راک که بر پایه تریم R-Line شکل گرفته در بحث سیستم‌های امنیتی و رفاهی، از سیستم ناوبری ارتقا یافته، سیستم صوتی BeatsAudio، کنترل شاسی تطبیقی، سیستم دستیار بین خطوط، چراغ‌های ماتریکسی همراه با دستیار داینامیک، گرمکن فرمان و دوربین بکاپ بهره می‌برد. خریداران می‌توانند پکیج Edition Plus را به فولکس واگن تی-راک اضافه کنند که در این صورت کیت بدنه گسترش پیدا می‌کند و رینگ‌های 18 اینچ به 19 اینچ تبدیل می‌شوند. پیشرانه این نمونه ویژه از نوع 4 سیلندر 1.5 لیتر توربو فولکس واگن است که 148 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.


T-Roc Edition Grey در آلمان 46.470 یورو (49.636 دلار) قیمت دارد که اگر بسته ادیشن پلاس را به آن اضافه کنند این رقم به 51.600 یورو یا 55.119 دلار می‌رسد.

 

نظر دهید


در همین زمینه