شبکه‌های اجتماعی

نسل جدید جیلی امگرند به زودی رونمایی می‌شود
Automobile Farsi - Geely Emgrand 2021

روح تازه در جیلی کهنه‌کار

 


جیلی امگرند 7 به واسطه واردات نسبتا گسترده در سال‌های 2013 و 2014 به ایران، برای ما ایرانی‌های شناخته شده است. خودرویی که نسل اول آن از سال 2009 وارد چرخه تولید شد و با به روز رسانی‌های هر ساله، تا کنون روی خط تولید باقی مانده است. با این حال جیلی سال 2016 نسل دوم این خودرو را با عنوان امگرند GL معرفی و تولید کرد. جیلی با استراتژی قیمت محور، هر دو خودرو را در سبد محصولات خود نگه داشت، نسل اول با قیمتی حدود 9800 دلار و نسل دوم با قیمتی حدود 12000 دلار. حالا تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد جیلی قصد دارد نسل سوم این محصول پرفروش را معرفی کند و احتمالا آن را جایگزین نسل اول خواهد کرد.


اولین تصاویر مننشر شده از جیلی امگرند جدید نشان می‌دهد این خودرو بر پایه الگوهای پرچم‌دار سدان‌های این شرکت یعنی جیلی پرفیس طراحی شده است. این خودرو که با کد SS11 شناخته می‌شود، در نمای عقب دارای چراغ‌های متصل به هم است که 176 عدد LED در آن تعبیه شده است. فاصله بین دو محور جیلی امگرند جدید مانند نسل نخست آن 2650 میلی‌متر است. این میزان در نسل دو به 2700 میلی‌متر افزایش یافته است. ابعاد کلی آن نیز به صورت جزئی تغییر کرده و در طول، عرض و ارتفاع به 4638، 1820 و 1460 میلی‌متر می‌رسد.


به جز یک تصویر تیره که تنها فرم کلی چیدمان داشبورد را نشان می‌دهد، هنوز تصویری از نمای کابین جیلی امگرند جدید منتشر نشده است، با این حال می‌دانیم این خودرو به سانروف و دوربین 360 درجه مجهز است. یک موتور 1.5 لیتری از نسل اول به جیلی امگرند جدید به ارث رسیده، با این تفاوت که توان آن از 109 به 114 اسب بخار افزایش یافته است. جیلی تنها برای نسل دوم امگرند از پیشرانه‌های توربوشارژ استفاده می‌کند.


نسل سوم جیلی امگرند سدان در تابستان سال جاری به صورت رسمی معرفی می‌شود و جزییات بیشتر از این خودرو در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

نظر دهید


در همین زمینه