شبکه‌های اجتماعی

رنو مگان e-Tech با پلت‌فرم جدید تا پایان سال میلادی رونمایی می‌شود
اتومبیل فارسی - رنو مگان E-Tech

گام بلند رنو برای عرضه محصولات کاملا برقی با پلت‌فرم جدید

 

سال 2020 رنو مگان eVision مفهومی به تدریج به به نسخه تولید انبوع رنو مگان برقی تبدیل شد. رنو در یکی از سایت‌های تولیدی خود در فرانسه، 30 دستگاه نسخه پیش تولید ازاین خودروهای برقی را آماده کرده تا آزمایش‌های لازم را روی آن‌ها در فرانسه انجام دهد. اما پیش از این که تصاویر جاسوسی این اتومبیل‌ها توسط عکاسان شکار شود، رنو به صورت رسمی تصاویری استتار شده از آن‌ها منتشر کرد.


به طور کلی رنو مگان e-Tech از نظر بدنه در واقع تکرار خودرو مفهومی MeganE است. تناسبات بدنه یک خودروی پنج در، به خوبی در این خودرو حفظ شده و شاهد استفاده از محافظ‌های پلاستیکی دور چرخ‌ها هستیم. دستگیره در‌های جلو به صورت مخفی و از نوع پاپ آپ طراحی شده و دستگیره‌ درهای عقب نیز درون ستون C پنهان شده است.


با این وجود، قسمت‌های غیر ضروری کمتری در طراحی رنو مگان e-Tech استفاده شده‌ است و فناوری‌های چراغ‌ها ساده تر شده و قاب شیشه‌ درها ظاهر شده و آینه‌های کناری معمول به جای دوربین در نمونه مفهومی استفاده شده‌ است. هنوز هیچ تصویری از فضای داخلی رنو مگان e-Tech موجود نیست و حتی طراحی داخلی مدل مفهومی نیز هیچ‌گاه منتشر نشده است.


مگان برقی روی پلت‌فرم ماژولار جدید CMF-EV بنا شده که به طور خاص برای خودروهای الکتریکی این شرکت طراحی شده و پایه و اساس طیف گسترده‌ای از محصولات رنو - نیسان - میتسوبیشی خواهد بود. به نظر می‌رسد المان‌های ظاهری نمونه مفهومی برای مگان برقی حفظ شود. این خودروی هاچ‌بک با یک موتور الکتریکی که روی محور جلو سوار شده، 217 اسب بخار قدرت دارد و با شارژ کامل باتری 60 کیلووات ساعتی، پیمایش 450 کیلومتری را بر اساس سیکل WLTP ارائه می‌دهد.


انتظار می‌رود رنو تا پایان سال 2021 به صورت رسمی رنو مگان e-Tech را رونمایی کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه