شبکه‌های اجتماعی

فیس‌لیفت رنو توینگو، قوی‌تر و بامزه‌تر

در نمایشگاه ژنو 2019 به نمایش درخواهد آمد

 نسل سوم رنو توینگو را می‌توان برداشتی فرانسوی از نسل دوم اسمارت فورفور دانست. به بیان بهتر نسل جدید این رنو دوست‌داشتنی تحت پروژه‌ای مشترک با دایملر در سال 2010 توسعه یافته و در حقیقت هم‌زاد فرانسوی محصول کوچک دایملر محسوب می‌شود. نسخه فیس‌لیفت رنو توینگو در نمایشگاه ژنو 2019 که در نیمه اسفند ماه برگزار می‌شود به طور کامل به نمایش درخواهد آمد. تغییرات ایجاد شده در این نسخه را می‌توان در بخش پیشرانه‌ها، به روزرسانی‌هایی در سیستم اطلاعات و سرگرمی و همچنین امکان شخصی‌سازی بیشتر خلاصه کرد.

در نسخه فیس‌لیفت رنو توینگو تغییرات مربوط به طراحی را می‌توان در بخش‌هایی از جمله سپر بازطراحی‌شده جدید در جلو، دی‌لایت ال‌ای‌دی C شکل، سپر جدید عقب مشاهده کرد. نکته‌های دیگری نیز وجود دارد که چهره اسپرت‌ و جذاب‌تری را برای این رنو فراهم‌آورده که شامل 10 میلی‌متر ارتفاع کوتاه‌تر و اسکوپ هواکش پیشرانه در قسمت عقب و در سمت چپ آن که پیش‌تر تنها برای مدل اسپرت در نظر گرفته شده بود می‌شود. دو رنگ جدید به فهرست رنگ‌های بدنه این اتومبیل فرانسوی اضافه شده است و چراغ‌های جلو از این پس به صورت استاندارد از نوع LED خواهند بود.
در داخل اتاق دسته دنده جدیدی برای توینگو فیس‌لیفت تعبیه شده است. همچنین کنسول میانی این اتومبیل بازطراحی شده دو پورت USB، یک جک صوتی و فضای ذخیره بیشتری برای آن ایجاد شده است. از طرفی نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی این رنو با یک نمونه 7 اینچی جدید جایگزین شده است.

 

خریداران رنو توینگو جدید اکنون گزینه‌های بیشتر برای رنگ‌آمیزی تزیینات داخل اتومبیل خود پیش رو دارند. قرمز، زرد و مشکی رنگ‌هایی است که برای تریم داخل این اتومبیل در دسترس است. همچنین صندلی‌های رنو توینگو جدید با رنگ انتخابی مشتری ست خواهند شد.
مانند مدل فعلی توینگو، نسخه فیس‌لیفت آن نیز از ترکیب پیشرانه و محور محرک در عقب سود می‌برد. گستره‌ پیشرانه‌های قابل انتخاب برای رنو توینگو جدید تنوع بیشتری به خود گرفته است و علاوه بر اضافه شدن یک پیشرانه جدید به فهرست پیشرانه‌ها، سایر گزینه‌ها نیز با اندکی تغییر از قدرت بیشتری برخوردار شده‌اند. نمونه‌ای که به این فهرست اضافه شده یک پیشرانه 1.0 لیتری تنفس طبیعی 3 سیلندر است که به عنوان پیشرانه پایه شناخته می‌شود. موتور مورد بحث با 63 اسب بخار قدرت و 95 نیوتن‌متر گشتاور ضعیف‌ترین پیشرانه قابل انتخاب برای رنو توینگو جدید خواهد بود.
تغییرات ایجاد شده در قدرت پیشرانه‌های در دسترس فیس‌لیفت رنو توینگو به این ترتیب است که نمونه قدیمی‌تر SCe 70 با پنج اسب بخار قدرت بیشتری از گذشته دارد و  مدل TCe 90 نیز از چهار اسب بخار افزایش قدرت  برخوردار شده که به ترتیب قدرت هر کدام به 74 و 94 اسب بخار رسیده است. همه نسخه‌های این اتومبیل تنها با جعبه‌دنده پنج سرعته دستی عرضه می‌شوند به جز مدل مجهز به پیشرانه جدید TCe 95 که می‌تواند در کنار یک نمونه شش سرعته خودکار نیز تعبیه شود.

نظر دهید


در همین زمینه