شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز G کلاس را بر پایه ژاکت پُف دار برند Moncler
پروژه‌ای عجیب‌تر از سال قبل

 

در دوره‌ای به سر می‌بریم که تصور می‌کنیم تمام گزینه‌های عجیب و غریب را دیده‌ایم و دیگر بدتر از این نخواهد شد؛ اما به یکباره مرسدس بنز همراه با استدیو مُد واقع در میلان نمونه‌ای از G کلاس را بر پایه ژاکت پُف دار برند Moncler معرفی کرد.


این خودرو که برای هفته مد لندن تولید شده با پف‌های برجسته و براق نشان دهنده یکی از ژاکت‌های پف دار است که با جزئیات کامل اجرا شده و اگر دقت کنید یک زیپ غولپیکر در مرکز سقف خواهید دید. اگر بخواهیم صادق باشیم، این خودرو بیشتر مناسب مرد لوگو میشلین است تا یک شخص عادی که بخواهد از آن استفاده کند. این خودرو بر پایه G کلاس سه در با طول 4.6 متر ساخته شده که در حال حاضر در لاین آپ مرسدس حضور ندارد.

 


با توجه به چرخ‌های غول پیکر که زیر خودرو نصب شده، عرض کلی این خودرو به 3.4 متر و ارتفاع آن نیز به 2.8 متر رسیده است. با این تغییرات وزن خودرو نیز افزایش پیدا کرده و به 2500 کیلوگرم رسیده تا نشان دهد تزئیناتی که به کار گرفته شده سبک و تو خالی نیستند. شاید بتوان گفت که این خودرو حتی از پروژه‌ WILL.I.AMG نیز عجیب‌تر شده اما به پای پروژه مایباخ دیزاینر فقید Virgil Abloh نخواهد رسید.


مانند بیشتر پروژه‌های مد و عجیب و غریب مرسدس بنز این خودرو نیز به صورت تک ساخت است.

نظر دهید


در همین زمینه