شبکه‌های اجتماعی

چانگان CS75 پلاس با پیشرانه جدید معرفی شد

شاسی‌بلندهای چینی در نمایشگاه خودرو شانگهای (2)

چانگان CS75 پلاس به عنوان جایگزینی برای چانگان CS75 مطرح است. کراس‌اوور کوچک چانگان با زبان طراحی جدید این شرکت همراه شده است و در واقع مدل جدید لوکس‌تر و زیباتر از نسخه اولیه به نظر می‌رسد. 

در جلو این خودرو چراغ‌های مخصوص روشنایی در روز کاملا به صورت منحصر به فردی طراحی شده است که به نظر می‌رسد یکی از مشخصه‌های زبان طراحی جدید این شرکت باشد. در چانگان CS75 پلاس از هارمونی خوبی در طراحی استفاده شده است. تمامی المان‌ها با هم هماهنگ بوده و در بخش کناری (جانبی) نیز در و پنجره و خطوط طراحی کاملا تناسب لازم را داشته و چشم نواز هستند. 

در داخل چانگان CS75 پلاس در ادامه رسم استفاده از نمایشگرهای بزرگ، در این اتومبیل نیز از یک نمایشگر LCD بزرگ برای سامانه مولتی‌مدیا، سرگرمی و همچنین نشان‌گرهای پشت فرمان استفاده شده است. این نمایشگر تقریبا نیمی از فضای جلوی داشبورد را اشغال کرده است. بر اساس طراحی جدید چانگان به نوعی فضای راننده از سرنشین کناری آن جدا شده است و کاملا همه چیز در اختیار راننده قرار داده شده است.

پیشرانه‌های در نظر گرفته شده برای چانگان CS75 پلاس شامل دو نوع 1.5 و 2 لیتری است. در نسخه معمولی تنها از پیشرانه 1.5 لیتری استفاده شده که حداکثر توان آن 178 اسب‌بخار است و در نسخه اسپرت پیشرانه 2 لیتری TGDI به کار رفته که توان تولیدی آن 233 اسب‌بخار است. جعبه دنده چانگان CS75 پلاس از نوع 8 سرعته اتوماتیک است.

نظر دهید


در همین زمینه