شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بستیون T77
در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

 

بهمن موتور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از اولین محصول وارداتی خود رونمایی کرد.


این محصول بستیون T77 نام دارد و یک کراس‌اوور متوسط است. این محصول به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ مجهز است که توانایی تولید 158 اسب بخار قدرت در دور 5500 و بیشینه گشتاور 258 نیوتن متر در محدوده 1500 تا 4350 دور در دقیقه را دارد. جعبه دنده به کار رفته در این مدل از نوع 7 سرعته دو کلاچه تر است که توان تولیدی موتور را به محور جلو منتقل می‌کند.


از دیگر ویژگی‌های بستیون T77 می‌توان به صفحه کیلومتر (کلاستر) دیجیتالی، اهرم تعویض دنده الکترونیکی (Shift by Wire)، تایرهای 19 اینچی، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط (LDWS)، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هوشمند ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، نمایشگر فشار باد تایر (TPMS)، سنسور پارک جلو و عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای ایمنی جانبی برای صندلی‌های جلو، کیسه هوای پرده‌ای، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم کنترل کشش (TCS)، ترمز پارک برقی، سیستم کمکی شروع حرکت خودرو در سربالایی (HAC) و سیستم کنترل حرکت خودرو در سرازیری (DAC) اشاره کرد.


در بخش تجهیزات و امکانات رفاهی نیز بستیون T77 به امکاناتی مانند تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، تنظیم برقی صندلی شاگرد در 4 جهت، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر 12.3 اینچی لمسی و 6 بلندگو و سامانه میرور لینک، صفحه کیلومتر دیجیتالی 12.3 اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران و ... اشاره کرد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه