شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جگوار F-Pace
20 درصد افزایش بُرد مسافت

 

اولین شاسی بلند جگوار که هفت سال از معرفی آن می‌گذرد، برای ورود به 2024 آماده شده است. جگوار F-Pace پلاگین هایبرید جدید از به روزرسانی‌های مختلفی از جمله فناوری و سخت افزار بهره می‌برد که آن را نسبت به گذشته کاربردی‌تر می‌کند.


این مدل به لطف باطری بزرگتر 19.2 کیلووات ساعت لیتیوم یون، اکنون 65 کیلومتر برد مسافت بیشتری در چرخه WLTP نسبت به قبل دارد. خریداران می‌توانند این باطری را با شارژر 35 کیلووات DC در مدت زمان نیم ساعت به 80 درصد برسانند. پُر کردن این باطری تا ظرفیت 100 درصد با شارژر 7 کیلووات AC نیز 2 ساعت و نیم به طول می‌انجامد.


قوای محرکه P400e مدل 398 اسب‌بخار قدرت و 640 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که توسط گیربکس 8 سرعته اتومات به هرچهارچرخ جگوار F-Pace منتقل می‌شود. این شاسی بلند الکتریکی برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، 5.3 ثانیه زمان نیاز دارد. تریم‌های موجود برای P400e شامل R-Dynamic S، R-Dynamic SE، R-Dynamic HSE، 400 SPORT و SVR می‌شود. در حالی که بیشتر محصولات لندروور به پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتر توئین توربو ب‌ام‌و مهاجرت کردند، تریم SVR این مدل همچنان از پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتر استفاده می‌کند.


تمام تریم‌ها از رینگ 19 اینچ، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان، سیستم اطلاعات و سرگرمی PIVI Pro با کنترل صوتی الکسا، اندروید اتو و اپل کار پلی وایرلس به صورت استاندارد بهره می‌برند. از تریم R-Dynamic SE به بعد، تزئینات مشکی براق که بر روی کاور آینه‌ها، جلوپنجره، تزئینات دور شیشه‌ها و لوگو عقب دیده می‌شود به صورت استاندارد بر روی خودروها نصب می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه