شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - شورولت تراورس
همراه با تریم آفرودی Z71

 

تراورس کراس‌اوور سایز متوسط شورولت برای سال 2024 با تغییراتی در طراحی خارجی و داخلی و همینطور با تریم جدید آفرودی Z71 معرفی شد. شورولت با معرفی مدل 2024 دو رنگ جدید Lakeshore Blue و Harvest Bronze را به پالت رنگی تراورس اضافه کرد.


این تریم باعث می‌شود تا تراورس کمی عریض‌تر از نسخه استاندارد باشد و فاصله از زمین آن نیز به واسطه رینگ‌های 18 اینچ که با تایرهای All terrain پوشیده شده است 1 اینچ بیشتر خواهد بود. این تریم به واسطه طراحی بخش سپر، زاویه ورود بهتری نسبت به دیگر تریم‌ها دارد و بر روی سپر از دو قلاب یدک کش بهره می‌برد که به لطف آنها به راحتی از دیگر تریم‌ها متمایز می‌شود. این تریم در زمین‌های ناهموار به لطف دمپرهای منحصر به فرد و hydraulic rebound control ضربات را به بهترین شکل مدیریت می‌کند. مانند بسیاری از کراس‌اورها و شاسی‌بلند‌ها شورولت تراورس نیز از مودهای رانندگی بسیاری از جمله Terrain Mode به همراه کنترل فرود از تپه بهره می‌برد.


تریم RS شورولت تراورس با رینگ‌های 22 اینچ آلومینیومی مشکی براق، جلوپنجره و روف رک مشکی با نشان RS قابل شناسایی است. از دیگر ویژگی این تریم می‌توان به سیستم خوش آمدگویی بر روی زمین، فرمان سه شاخ D کات و تریم مشکی قرمز کابین اشاره کرد. در کنار این دو تریم، تراورس با تریم LT و LS نیز عرضه خواهد شد.


هر چهار تریم شورولت تراورس از پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتر توربو بهره می‌برند که 315 اسب‌بخار قدرت و 429 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. پیش از این، بر روی تراورس نمونه 6 سیلندر 3.6 لیتر نصب می‌شد که 310 اسب‌بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کرد. در نمونه جدید انتقال قدرت توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در تریم Z71 انتقال قدرت به هر چهارچرخ توسط سیستم دوکلاچه انحصاری انجام خواهد شد. تراورس می‌تواند 2267 کیلوگرم را به پشت خود یدک بکشد.

 


پیکر بندی کابین شورولت تراورس در تریم پایه LS به لطف صندلی‌های نیمکتی ردیف دوم و سوم، 8 نفره است. این سیستم بر روی تریم LT نیز موجود خواهد بود اما LT در حالت استاندارد مانند RS و Z71 به صورت 7 نفره با دو صندلی کاپیتان در ردیف دوم عرضه می‌شود.


جمع شدن صندلی‌ها در تریم RS شورولت تراورس برقی انجام می‌شود و در صورتی که مالک هر دو ردیف را بخواباند 2763 لیتر فضای بار در اختیار آن قرار خواهد گرفت. شورولت در این تریم برای اولین بار از AutoSense liftgate استفاده کرده است. از امکانات کابین شورولت تراورس می‌توان به نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 17.7 اینچ، نمایشگر 11 اینچ پشت فرمان، شش پورت USB، شارژر وایرلس، گرمکن صندلی‌های جلو و ردیف دوم، گرمکن فرمان، گرمکن آینه جانبی، سوپر کروز، اهرم تعویض گیربکس بر روی ستون فرمان و قابلیت اتصال WiFi اشاره کرد.


تراورس از Chevy Safety Assist بهره می‌برد که شامل ترمز اضطراری خودکار، نشانگر فاصله، هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط همراه با هشدار خروج از خط، دستیار نور بالا، رادار تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه