شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رنجروور SV Lansdowne Edition
تولید محدود به 16 دستگاه

 

به مناسبت افتتاح شوروم خودروهای بازسازی شده در لندن، لندروور نسخه‌ای فوق لوکس از رنجروور را معرفی کرد. این خودرو توسط بخش ویژه مستقر در لندن توسعه پیدا کرده است که تنها 16 دستگاه از تولید می‌شود. مانند تمام خودروهای تولید محدود و ویژه، این 16 دستگاه نیز با قیمت گزاف 301.000 دلار از قبل فروخته شده‌اند.


رنجروور SV Lansdowne Edition با رنگ بدنه Lansdowne Grey Gloss و رنگ سقف متضاد Corris Grey Gloss بر روی رینگ‌های 23 اینچ فورج کاری شده با روکش ساتن مشکی و خاکستری قرار گرفته است. تزئینات خارجی SV Anthracite و Graphite Atlas بر روی بدنه نقش بسته و بج‌ها نیز به صورت کروم تیره روی خودرو قرار گرفته‌اند. نوشته‌های جلو و عقب این خودرو توسط قدیمی‌ترین جواهرساز بریتانیا Fattorini ساخته شده است.


زمانی که درب صندوق عقب رنجروور SV Lansdowne Edition باز شود، یک فضا با دو صندلی رو به بیرون در آن جاسازی شده که مانند کالینان فضای لوکس را در اختیار مالک قرار می‌دهد. کابین از چرم آنیلین تیره، چوب رُز و موکت‌های موهر تیره با چرم پوشیده شده که آن را بسیار تجملی نشان می‌دهد. کنترلگر‌های سرامیکی و صفحه فلزی تیره آنودایز شده از دیگر مواردی است که رنجروور برای قیمت بالای خود از آن یاد می‌کند. دوخت مورب چرم صندلی‌ها و پلاک نورانی Lansdowne Edition 1 of 1 که نشان دهنده سری تولید این شاسی بلند لوکس است نیز در کابین دیده می‌شود تا انحصاری بودن آن را نشان دهد.

 

نظر دهید


در همین زمینه