شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کیا سورنتو هیبرید 2023
تریم جدید با قیمت بالاتر

 

افزایش قیمت در برند‌ها و مدل‌های گوناگون حالا به کیا سورنتو رسیده است. تغییر سطوح تریم در این خودرو قیمت آن را به بیش از 40 هزار دلار رسانده و قیمت پایه آن را نیز 2.500 دلار اقزایش داده است.


سورنتو SX Prestige که به اختصار SX-P نامیده می‌شود جدیدترین تریم این شاسی بلند برای سال 2023 خواهد بود. SX-P به عنوان ترین پرچمدار سورنتو هیبرید دارای سیستم چهارچرخ محرک استاندارد، قفل مرکزی دیفرانسیل، رینگ آلیاژی 17 اینچ استاندارد، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم، درب صندوق برقی، سیستم استریو Bose پیشرفته، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان 12.3 اینچ و... است.

از نظر سیستم‌های ایمنی و دستیار راننده این تریم شامل تجهیزات استاندارد کروز کنترل مبتنی بر نویگیشن، دوربین 360 درجه، مجموعه دستیار راننده Kia Wise ( سیستم حفظ بین خطوط، هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری، سیستم نقطه کور، سیستم اجتناب از برخورد عقب، دستیار خروج ایمن، هشدار سرنشین عقب و کروز کنترل راداری ) می‌شود.


تریم S که پیش از این تریم پایه به حساب می‌آمد با حضور SX-P حذف شده و حالا EX به عنوان این تریم در نظر گرفته شده که دلیل افزایش قیمت 2.500 دلار نیز همین تغییرات است. تریم EX نسبت به گذشته 500 دلار افزایش قیمت پیدا کرده که با وجود تجهیزاتی مانند صندلی برقی 8 جهته و آینه وسط بدون قاب عدد درشتی به نظر نمی‌رسد.


تمام تریم‌های سورنتو هیبرید دارای پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتر همراه با موتور الکتریکی 44 کیلووات هستند که خروجی ترکیبی 227 اسب‌بخار و 350 نیوتن‌متر گشتاور را تولید می‌کنند. این میزان قدرت و نیرو توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه