شبکه‌های اجتماعی

معرفی نسخه آفرودی GMC Sierra 1500 AT4X با پسوند AEV Edition
اتومبیل فارسی - جی.ام.سی سری 1500 AT4X AEV Edition

بهترین و با قابلیت‌ترین پیکاپ آفرودی جی‌ام‌سی


جی‌ام‌سی با معرفی GMC Sierra 1500 AT4X AEV مچ شورولت سیلورادو ZR2 Bison را خواباند و توانست برتری خود را نشان دهد. این پیکاپ در Overland Expo Pacific Northwest رونمایی شد و بر پایه نسخه Sierra 1500 AT4X و با قطعات American Expedition Vehicles (AEV) توسعه پیدا کرده است.


به منظور تبدیل نسخه ساده به بهترین و با قابلیت‌ترین پیکاپ آفرودی این شرکت، سپر‌های GMC Sierra 1500 AT4X با نمونه فولادی 3 میلیمتری با پوشش الکترونیکی برای دوام بیشتر و محل اتصال وینچ جایگزین شده است. برای نصب بهتر این سپر، جلوپنجره این خودرو دچار تغییر شده و با نمونه عادی تفاوت دارد. در زیر خودرو از پنج صفحه فولادی مقاوم با تکنولوژی پرس داغ برای محافظت از سینی جلو، فرمان، گیربکس، مخزن سوخت و دیفرانسیل عقب نصب شده که به سه برابر از تکنولوژی قدیمی پرس سرد مقاوم‌تر خواهد بود.


GMC Sierra 1500 AT4X بر روی رینگ‌های AEV Salta 18 اینچ با روکش سیاه و حکاکی لیزری نام GMC بنا شده و لاستیک‌های 33 اینچ گودیر Wrangler Territory MT بنا شده است. این رینگ برای محافظت از محل ورود و خروج باد تایر کمی تو رفتگی ایجاد کرده تا در مسیر‌های نا هموار آسیب نبیند. از دیگر تغییرات خارجی نیز می‌توان به دستگیر‌های درب مشکی براق و دستگیره درب محفظه بار اشاره کرد. همچنین خریداران می‌توانند برای محافظت از رکاب‌ها پوشش مخصوصی را سفارش دهنده.


به لطف این تغییرات حالا زاویه ورود به 32.5 درجه، زاویه خروج و شکست به 23.4 و 23.0 درجه و ارتفاع خودرو از سطح زمین به 284 میلیمتر رسیده است. برخی از تجهیزات بلند بالا آفرودی این خودرو شامل قفل دیفرانسیل الکترونیکی جلو و عقب، کمک‌فنر‌های چندگانه DSSV و حالت Terrian می‌شود.


برخی از امکانات رفاهی GMC Sierra 1500 AT4X نیز شامل تودوزی Obsidian Rush، گرمکن صندلی‌ها، سرد‌کن صندلی‌ها، ماساژور، تریم چوب خاکستری، سیستم صوتی پرمیوم بوز با 12 بلندگو، نمایشگر پشت فرمان 12.3 اینچ، نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 13.4 اینچ همراه با گوگل مپ، دستیار گوگل و گوگل پلی می‌شود.


قوای محرکه این پیکاپ از نوع هشت سیلندر 6.2 لیتر است که توان تولید 420 اسب‌بخار قدرت و 623 نیوتن‌متر گشتاور را داراست. وظیفه انتقال قدرت بر عهده گیربکس 10 سرعته اتوماتیک خواهد بود.

 

نظر دهید


در همین زمینه