شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کارت سوخت
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران توضیح داد

 

کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها با راه‌اندازی سامانه‌ای، در سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران قابل رهگیری است.


بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مالکان خودروها در صورت جا گذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به این سامانه به آدرس www.scs.niopdc.ir مراجعه و با وارد کردن شماره VIN خودرو، از محل کارت سوخت مطلع شوند و در اسرع وقت آن را دریافت کنند.


کارت‌های جامانده تا ۱۰ روز در اختیار جایگاهی که کارت در آنجا مانده است، خواهد بود و پس از آن به نواحی مرتبط با جایگاه، منتقل و تا سه ماه برای تحویل به مالک در ناحیه نگهداری می‌شود.


کارت‌های جامانده در جایگاه‌های سوخت پیش از این تحویل نواحی می‌شد و اطلاع‌رسانی مناسبی در این باره انجام نمی‌شد که مالکان بدانند کارت سوخت آنها به‌طور دقیق در کدام جایگاه جامانده است.


شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌منظور جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی اطلاعات کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌های سراسر کشور و سهولت دسترسی صاحبان، سامانه‌ای را ایجاد کرد که این سامانه بتواند اطلاعات کارت‌های جامانده در جایگاه‌های عرضه سوخت را جمع‌آوری کند که اطلاعات کارت‌های جامانده ازسوی اپراتور در این سامانه به‌صورت دائمی به روز می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه