شبکه‌های اجتماعی

تفاوت‌های ساینا آپشنال، ساینا S و ساینا G در چیست؟ + کاتالوگ و تصاویر
اتومبیل فارسی - سایپا ساینا آپشنال

ویژگی‌ها و مشخصات ساینا آپشنال اعلام شد

 

 

گروه خودروسازی سایپا با انتشار اینفوگرافیکی مشخصات فنی نهایی و ویژگی‌های ساینا آپشنال را اعلام کرد.

 

لازم به ذکر است که ساینا آپشنال نسبت به نسخه اولیه ساینا تغییراتی جزئی در نمای بیرونی ا پشت سر گذاشته و در فضای داخلی کابین نیز تجهیزات رفاهی و ایمنی بیش‌تری را با خود به همراه دارد اما با ساینا S و ساینا G کاملا متفاوت است. ساینا آپشنال به پیشرانه 4 سیلندر 8 سوپاپا ۱.۵ لیتری با توانایی تولید ۸۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن‌متر گشتاور را دارا است و همراه با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی عرضه می‌شود.

 

از جمله تجیزات و امکانات در نظر گرفته شده برای ساینا آپشنال می‌توان به مواردی نظیر سیستم مولتی مدیا با نمایشگر ۷ اینچی لمسی به همراه رهیاب ماهواره‌ای و بلوتوث، سنسور پارک و دوربین عقب، روکش چرمی صندلی‌ها، شیشه های عقب دودی، کف پایی و کف پوش صندوق چرم مصنوعی، سیستم ضد سرقت ارتقایافته، رینگ‌های آلیاژی سفارش، سپر جلو و عقب دورنگ، و غربیلک فرمان طرح D به همراه دکمه‌های کنترلی اشاره کرد.

 

همانند نسخه پایه، سایپا ساینا آپشنال امکاناتی چون شیشه‌ها و آینه‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع دستی با پنل دیجیتالی نیز مجهز است. جزئیات بیش‌تر از تغییرات ظاهری و تجهیزات ساینا آپشنال در اینفوگرافیک زیر قابل مشاهده است:

 

AutomobileFa Saipa Saina optional info 29 Mordad 99

 

جدول مشخصات فنی سایپا ساینا آپشنال:

 

AutomobileFa Saipa Saina Optional Specs

 

 

گالری تصاویر سایپا ساینا آپشنال:

 

 

 

تفاوت ساینا آپشنال، ساینا S و ساینا G در چیست؟

ساینا S و ساینا G نسخه‌ فیس‌لیفت ساینا است که تغییرات ظاهری چشم‌گیری را پشت سر گذاشته است. تفاوت این دو تیپ در سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی آن‌ها است. بنابراین ساینا S و ساینا G هم در ظراحی ظاهری و هم در سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی با ساینا آپشنال متفاوت است. اما همان‌طور که پیش‌تر بیان شد، ساینا آپشنال تغییرات ظاهری کمی را نسبت به نسخه فعلی ساینا دارا است.

 

بر اساس کاتالوگ منتشر شده توسط گروه خودروسازی سایپا، استاندارد آلایندگی یورو ۵، صفحه کیلومتر با طراحی جدید، سامانه GSI، چراغ روشنایی روز، غربیلک فرمان جدید، سنسور نور، چراغ همراهی تا منزل و سنسور پارک از جمله تجهیزاتی است که در ساینا S و ساینا G مشترک است. در مقابل ساینا G دارای تجهیزات بیش‎‌تری نظیر نمایشگر ۷ اینچی لمسی، دوربین دید عقب، رهیاب ماهواره‌ای، دکمه‌های روی فرمان، سنسور فشار باد تایرها، ترمز کمکی، سامانه کنترل پایداری و روکش چرمی صندلی‌ها خواهد بود.

 

ناگفته پیدا است که هر دو نسخه ساینا فیس‌لیفت دارای قوای محرکه و مشخصات فنی یکسانی هستند و تفاوت‌ها تنها در سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی دو نسخه است. بنابراین در بخش پیشرانه و قوای محرکه، ساینا S و ساینا G هر دو به همان پیشرانه M15 مجهز هستند. بنابراین هر سه تیپ ساینا آپشنال، ساینا S و ساینا G از پیشرانه و جعبه‌دنده مشترکی بهره می‌برند.

 

 

جزئیات بیش‌تر امکانات رفاهی و ایمنی ساینا S و ساینا G به شرح زیر است:

 

AutomobileFa Saipa Saina S & Saina G Specs

 

اینفوگرافیک ویژگی‌های ساینا S:

 

AutomobileFa Saipa Saina S info

 

 

آلبوم تصاویر مربوط به ساینا S و ساینا G: 

نظر دهید