شبکه‌های اجتماعی

گردهمایی مالکان آریزو 6 و تیگو 7
اتومبیل فارسی - گردهمایی مالکان تیگو 7 و آریزو6

به دعوت باشگاه مشتریان مدیران خودرو

 

مشتری مداری از مهم‌ترین ارکان فعالیت هر مجموعه است که به رشد جایگاه اجتماعی یک برند، کمک شایانی می کند. شرکت مدیران خودرو در طول سال‌ها فعالیت در صنعت خودروسازی ایران، تلاش کرده که رابطه صمیمانه خود با مشتریان را حفظ کند. در همین راستا، باشگاه مشتریان ام‌وی‌ام در روز جمعه بیست و هشتم آبان ماه سال 1400، اقدام به برگزاری برنامه‌ای جدید و متفاوت کرد. در این گردهمایی که مشابه آن در دیگر کشورها هم برگزار شده، مالکان خودروهای تیگو 7 و آریزو 6 در باغی زیبا در نزدیکی تهران گرد هم آمدند و ساعات خوشی را در کنار یکدیگر، تجربه کردند. همزمان با اجرای برنامه های تفریحی، مشتریان مدیران خودرو با دو محصول جدید این شرکت نیز آشنا شدند.


برنامه گردهمایی با حضور مالکان در محل باغ راس ساعت 8 صبح آغاز شد. بعد از راهنمایی مشتریان به سمت پارکینگ، خودروها یک به یک پذیرش شدند و خانواده ها جهت صرف صبحانه به تالار پذیرایی رفتند. در بدو ورود به تالار، دو خودرو جدید تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو به نمایش در آمده بود و بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جذب کردند. خانواده‌ها پس از صرف صبحانه به چند دسته مختلف، گروه بندی شدند.

 

AutomobileFarsi MVM Club gathering 2


عده زیادی از آقایان برای شرکت در مسابقات والیبال، ابراز تمایل کردند. رقابت تیم‌های والیبال به شکل حذفی برگزار شد و در نهایت، یک تیم به مقام قهرمانی رسید. گروه دیگری از افراد به سمت زمین بدمینتون رفتند. گروه سوم هم که اغلب از بانوان بودند، در مسابقات آشپزی و ساخت سالاد شرکت کردند. در این میان اما ، بسیاری از مشتریان ترجیح دادند که وقت خود را صرف آشنایی بیشتر با دو محصول جدید مدیران خودرو کنند.


حوالی ظهر و با اتمام مسابقات والیبال، بدمینتون و تهیه سالاد، مشتریان به همراه خانواده بار دیگر به سمت تالار هدایت شدند تا به صرف ناهار بپردازند. بعد از پایان زمان ناهار، نوبت به اختتامیه مراسم و اهدای جوایز رسید. در این هنگام، برندگان هر یک از مسابقات اعلام شدند و به روی سن آمده و جوایز خود را دریافت کردند. افراد برنده ضمن دریافت هدیه، با مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو هم عکس یادگاری گرفتند. مشتریان در این برنامه ضمن آشنایی هر چه بیشتر با برنامه‌های آتی شرکت، سوالات فنی خود را هم مطرح کردند و با دیگر مالکان و کارشناسان مدیران خودرو به تبادل نظر پرداختند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه