شبکه‌های اجتماعی

تیگو8 پرو مدیران خودرو به روزترین خودروی بازار کشور
اتومبیل فارسی - تیگو 8 پرو

چرا پرچم دار جدید مدیران خودرو جذاب است؟

 

شرکت مدیران خودرو مدت‌هاست که تبلیغات تیگو8 پرو خود را با سر و صدای بسیار آغاز کرده محصولی که توسط اکثر رسانه‌ها و برخی مشتریان هدف مورد تست و بررسی قرار گرفته و به نوعی توجه همگان را به خود جلب نموده است.


اما چرا تیگو8 پرو مورد توجه عمومی قرار گرفته ؟ بیش از 3 سال است که واردات خودرو به کشور ممنوع شده و عملا آخرین نمونه‌های خودروهای وارداتی مدل 2017 و 2018 هستند و اکثر خودروهای مونتاژی نیز از تکنولوژی روز برخوردار نیستند و به یکباره خبر عرضه خودرویی اعلام می‌شود که هم به لحاظ طراحی و مهندسی و هم آپشن‌های رفاهی و ایمنی در بالاترین و به روز ترین سطح ممکن قرار دارد و حتی از کلیه خودروهای وارداتی هم سطح خود نیز مجهزتر است.


تیگو8 پرو خودرویی موفق است که با بهره گیری از طراحان و مهندسان بین المللی به خوبی نماینده ارتقاء و پیشرفت فوق العاده صنعت خودروسازی چین محسوب می‌شود. سال گذشته بیش از 140 هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسید که می‌توان گران ترین محصول شرکت چری را پرفروش ترین محصول آن نامید و این به درستی ارزش و توانمندی بالای این محصول را نشان می‌دهد. تیگو8 پرو در بازارهای پر رقابت و شلوغی چون چین، روسیه و برزیل توانسته در رقابت با بزرگانی چون فورد، شورولت، فولکس واگن، تویوتا، نیسان، هیوندای، کیا و... بسیاری خودروهای مطرح دیگر فروش قابل قبول و جایگاه ویژه‌ای را بیابد.


به نوعی تیگو8 پرو توانست برند شرکت سازنده خود را نیز به خوبی ارتقاء دهد و بیانگر ارتقاء برند چری در سطح بین المللی باشد، اما چرا تیگو8 قبل عرضه در بازار ایران مورد توجه قرار گرفته و در سایر بازارهای ذکر شده نیز تجربه موفقی داشته است.


به طور خلاصه نکات مهم و قابل توجه این خودرو را اشاره می‌کنیم.

 

طراحی بدنه کاملا جذاب به ویژه جلوپنجره خاص و خطوط حساب شده و متناسب که حس یک شاسی بلند لوکس و تنومند را به شما می‌دهد و از نمای کناری تا حدود زیادی شبیه به خودروی ولوو ایکس سی 90 است.
طراحی داخلی کاملا خاص، منحصر به فرد با بزرگ‌ترین مانیتور ممکن 24.6 اینچ که مشابه نسل جدید طراحی مرسدس بنز است و به لحاظ طراحی داشبورد و کنسول تا حدودی شبیه به رنج‌روور است.


کیفیت اجزاء داخلی بالا بوده و کاملا ملموس است که شما با یک خودروی لوکس روبه‌رو هستید که به جزئیات و کیفیت اهمیت ویژه‌ای داده شده است.


موتور 1.6 TGDI با قدرت حدودی 200 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر که جزو 10 موتور برتر چین به لحاظ عملکرد و کارایی قرار گرفته و همراه با گیربکس دوکلاچه 7 سرعته از نوع تر طراحی شرکت گتراک آلمان بوده می‌تواند شتاب فوق‌العاده‌ای برای یک شاسی بلند سنگین فراهم می‌کند. ( 0 تا 100 در حدود 8 ثانیه)


کیفیت صندلی‌ها و ارگونومی داخل در کنار فضای جادار 7 نفره به تیگو8 پرو به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی امتیاز ویژه‌ای می‌دهد. پشت سری دوتکه در کنار صندلی های لوکس و فوق العاده راحت حس یک خودروی بسیار لوکس را به سرنشینان و راننده می‌دهد.

 

AutomobileFa 2020 Chery Tiggo8 Pro 0


اما بخش جذاب تکنولوژی ADAS است که بر روی ایمنی خودرو تاثیر ویژه‌ای دارد و دارای آخرین استانداردهای روز ایمنی چون انواع رادارهای هوشمند، سیستم های هوشمند کمک رانندگی، کروز کنترل تطبیقی، ویس کنترل و ... است.


در کنار ایربگ‌های جلو، جانبی ، پرده ایی و انواع سیستم های کمکی ترمز و پایداری، امکانات رفاهی قابل توجه چون گرم کن و سردکن صندلی، حافظه صندلی راننده، کول باکس و شارژ وایرلس گوشی موبایل، اسپیکر سونی و ... برای این کراس اوور بزرگ در نظر گرفته شده است.


در مجموع می توان این گونه نتیجه گرفت که خودروی تیگو8 پرو با انبوهی از امکانات ایمنی و رفاهی و با دست پر آمده تا موفقیت خود در دیگر بازارها را در بازار ایران تکرار کند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه