شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیگارد X35
تغییر در آپشن‌ها و اضافه شدن تعویض دنده تیپ‌ترونیک

 

نسخه پرایم تیگارد X35 به زودی توسط سانیار موتور پارسیان عرضه می‌شود. مدیر فروش تیگارد با برگزاری نشستی با حضور برخی از مسئولان شرکت سانیار موتور پارسیان و همچنین رسانه‌های تخصصی حوزه خودرو ضمن تشریح برنامه‌های این شرکت در حوزه گسترش خدمات پس از فروش این شرکت، نسخه پرایم X35 را جایگزینی برای نسخه فعلی تیگارد X35 دانست و اظهار داشت: «اقدامات مربوط به دریافت استانداردهای فنی و امکان سنجی نسخه جدید در حال انجام است و به زودی قرار است مدل پرایم با حذف نواقص و ارتقاء آپشن‌های رفاهی نظیر آینه‌های جانبی تاشونده برقی، گرم‌کن صندلی، آینه آفتاب‌گیر و پالت رنگ سفارشی عرضه شود. ضمن اینکه به نسخه جدید قابلیت تعویض دنده دستی (تیپ ترونیک) نیز به جعبه‌دنده CVT اضافه خواهد شد.»


محمد معظمی با تاکید بر اینکه به منظور تکریم مشتری و حفظ رقابت‌پذیری در بازار تلاش شرکت بر آن است که تیگارد X35 پرایم با همان قیمت نسخه فعلی ارایه شود، افزود: «پس از عرضه تیگارد X35 پرایم، طی فراخوانی از خریداران قبلی خودرو نیز دعوت می‌شود تا در صورت تمایل خودرو آن‌ها به آپشن‌های جدید ارتقا پیدا کند.»


مدیر فروش تیگارد با اشاره به اینکه هر دو نسخه فعلی و پرایم تیگارد X35 همزمان تولید نخواهند شد، گفت: «پس از دریافت تاییدیه‌های لازم نسخه فعلی X35 از مدار تولید خارج شده و نسخه ارتقا یافته وارد خط تولید خواهد شد که نزدیک به سلیقه مخاطب خواهد بود.»


گفتنی است تیگارد X35 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که با حجم 1.5 لیتر توان تولید 147 اسب‌بخار و 210 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیروی این موتور توسط یک جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل میله پیچشی است و ترمزهای آن در جلو و عقب به ترتیب دیسکی خنک شونده و دیسکی است. تیگارد X35 همچنین به سیستم‌های کمکی مانند سیستم کنترل کشش (TCS)، برنامه کنترل پایداری (ESP) و سیستم کمک شروع حرکت در سربالایی (HAC) مجهز است.


تیگارد X35 دارای طول، عرض و ارتفاع 4325، 1830 و 1640 میلی‌متر و فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2570 میلی‌متر است. با این حال کابین آن فضایی بزرگ و راحت برای سرنشین‌های هر دو ردیف ارائه می‌دهد.


مهم‌ترین امکانات در نظر گرفته شده برای تیگارد X35 شامل فرمان برقی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان، سانروف پانوراما، دو کیسه هوا، سنسور پارک، دوربین دنده عقب، استارت دکمه‌ای، آینه‌ها و شیشه‌های برقی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی و تنظیم دیجیتالی سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه