شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - خودرو 45
با خودرو 45

 

در برخی از شهرهای کشور، خرید و فروش ماشین در بازار خودرو به صورت سنتی انجام می‌شود و مالکان، خودروی کارکرده خود را از طریق روش‌های سنتی به فروش می‌رسانند. این روش‌ها علاوه بر اینکه زمان‌بر و دشوار هستند، به دلایل متعددی چندان قابل اعتماد نیستند.


طی سال‌های اخیر سرعت در معامله به امری مهم تبدیل شده است، اما روش معاملات مصرف کننده با مصرف کننده به خوبی پاسخگوی این نیاز نیست و علاوه بر برطرف نشدن این مهم، مشکلات دیگری را هم برای فروشنده به همراه دارد. در شرایط انتخاب سرعت در انجام معامله از سوی فروشنده، ممکن است که امنیت و راحتی از او گرفته و در نهایت فروشنده با ضرر و زیان‌هایی مواجه ‌شود.


طی سال های اخیر، وجود پلتفرم آنلاین فروش خودروی کارکرده و صفر به کمک فروشندگان رسیده، به گونه‌ای که مدل فروش خودرو با کمک پلتفرم فروش فوری، علاوه بر کاهش چشمگیر سودجویی‌های معاملات خودرو، سرعت، سهولت و امنیت معاملات را هم تضمین کرده است.

 


چرا سرعت در معامله مهم است؟

همان اندازه که امنیت و راحتی در فرآیند هر معامله‌ای مهم است، سرعت در انجام تمامی مراحل نیز مورد اهمیت است. چه زمانی که بخواهیم کالای مورد نظر را برای فروش عرضه کنیم، چه زمانی که مشتری مد نظرش را پیدا کنیم و چه مدت زمان دریافت وجه، سرعت حرف اول را می‌زند.


اما سرعت در فروش خودروی کارکرده و یا صفر، آن هم در شرایط امروز که نقدشوندگی بسیار مهم است و افراد به دنبال تبدیل سرمایه‌ و یا برطرف کردن نیاز مالی‌شان هستند، قابل توجه است. گرچه سرعت در انجام معامله برای هر شهری مهم است، اما در شهر شیراز به عنوان یکی از 5 کلان‌شهر کشور که جمعیتی قابل توجه دارد و در مقابل نیز سرعت نقد شوندگی خودرو مورد اهمیت فروشندگان خودروست، چندسالی است که علاوه بر روش‌های سنتی معامله‌ خودرو، فرصت‌های جدید و البته امن فروش خودروی کارکرده فراهم شده است.


از این رو، معامله خودروی کارکرده و یا صفر برای شهروندان شیرازی علاوه بر امنیت در روند معامله، نیازمند سرعت در تمامی مراحل است که از سال 1400 این مهم با ورود مجموعه خودرو45 به شهر شیراز ممکن شده و با توجه به استقبال شهروندان از این روش فروش خودرو، دومین شعبه نیز در سال 1401 فعالیت خود را آغاز کرد.


بدین صورت که شهروندان شیرازی برای فروش ماشین کارکرده در شیراز نیازی ندارند تا به مراکز خرید و فروش خودرو در جمعه بازار شیراز یا نمایشگاه‌های خودرو مراجعه کنند و یا ماشین خود را در سایت‌های آنلاین خرید و فروش آگهی کنند. تنها کافی است درخواست فروش خودروی کارکرده یا صفرشان را در سایت خودرو45 ثبت کنند تا فروش خودرو با یکبار مراجعه به یکی از شعبه‌های این مجموعه در شیراز را تجربه کنند.

 


سرعت در معامله خودرو با خودرو45

در فرآیند فروش ماشین کارکرده با خودرو45 همه مراحل روی ریل سرعت قرار دارند. از زمان ثبت درخواست در سایت، رزرو مراجعه به شعبه، کارشناسی و اعلام بهترین قیمت خریدار در 45 دقیقه و در نهایت انتقال سند مالکیت و واریز وجه نقد در یک روز کاری همگی توسط کارشناسان این مجموعه و با سرعت باورنکردنی انجام می‌شود.


فرآیند فروش ماشین با خودرو45

• ثبت درخواست فروش خودرو
بعد از ثبت مشخصات خودرو در سایت خودرو45، یک قرار کارشناسی حضوری رزرو می‌شود.
• کارشناسی و اعلام قیمت
بعد از مراجعه به یکی از شعبه‌های خودرو45 در شیراز، خودرو در 145 مورد فنی، بدنه و رنگ کارشناسی میشود و در نتیجه بهترین قیمت پیشنهادی خریدار اعلام می‌شود.
• پرداخت وجه و انتقال سند مالکیت
بعد از تایید قیمت پیشنهادی از سوی فروشنده، فرآیند انتقال سند مالکیت و پرداخت یک روزه وجه انجام می‌شود.

 


آدرس شعب شیراز خودرو45

خودرو45 علاوه بر شهرهایی نظیر مشهد، اصفهان، کرج، اهواز، بابل و آمل، دو شعبه نیز در شهر شیراز دارد. فروشنده برای فروش خودروی صفر و کارکرده خود تنها کافی است درخواست فروش را ثبت کند تا تمامی مراحل فروش خودرو توسط کارشناسان خودرو45 پیگیری و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.


آدرس شعبه ۱ خودرو۴۵ در شیراز:
بلوار آزادی، خیابان سمیه، خیابان حدادی، پلاک ۱۶
آدرس شعبه ۲ خودرو۴۵ در شیراز:
بلوار امیرکبیر، شهرک جماران، خیابان جماران یک، نبش بن‌بست ۲

 

نظر دهید


در همین زمینه