شبکه‌های اجتماعی

قیمت جک T8، محصول جدید کرمان موتور قبل از عرضه افزایش یافت
اتومبیل فارسی - KMC T8 (کرمان موتور T8 - جک T8)

عرضه با نام KMC T8

کرمان موتور از حدود یک سال پیش در تدارک عرضه جک T8 پیکاپ است، پیش از این نیز این شرکت قصد داشت مدل قدیمی‌تر T6 را در ایران عرضه کند. اکنون جک T8 که قرار است با نام KMC T8 در ایران عرضه شود پیش از عرضه به بازار دچار افزایش قیمت شده و از قیمت قبلی تخمین زده شده برای آن گران‌تر عرضه خواهد شد.

 

  بخوانید > جک T8، با چه مشخصات فنی و  تجهیزاتی در ایران عرضه می‌شود؟  

 

پیکاپ KMC T8 که با همکاری مرکزهای طراحی ایتالیا و ژاپن جک طراحی شده، با یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان 188 اسب بخار و 290 نیوتن‌متر در ایران عرضه خواهد شد. این پیشرانه با یک جعبه‌دنده 6 سرعت دستی جفت شده و نیرو را به صورت الکترونیکی به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ انتقال می‌دهد. سیستم چهارچرخ محرک KMC T8 به شما این اجازه را می‌دهد تا در سرعتهای کم‌تر از‌ 80 کیلومتر بر ساعت، وضعیت رانندگی را از دو چرخ محرک به چهار چرخ محرک پر سرعت تغییر دهید. در ساخت KMC T8 پیکاپ، از تجریه 50 ساله جک چین در ساخت شاسی استفاده شده است. KMC T8 با فاصله 220 میلی‌متری از سطح زمین، یک خودروی مناسب برای مسیرهای آفرود است.

 

پیش از این شنیده شده بود که کرمان موتور قصد دارد پیکاپ KMC T8 را با قیمت 599 میلیون تومان در ایران عرضه کند. KMC T8 که در چین با نام جک T8 و با قیمت 100.000 تا 128.000 یوآن عرضه می‌شود و در سه ماه نخست عرضه در این کشور توانسته فروش 6000 دستگاهی را تجربه کند. اما با توجه به نوسانات شدید و افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر و بر اساس اطلاعات به دست آمده، این محصول با قیمتی در حدود 700 میلیون تومان راهی بازار خواهد شد.

 

نظر دهید