شبکه‌های اجتماعی

تیزر جدید بهمن دیگنیتی منتشر شد
اتومبیل فارسی - بهمن دیگنیتی

رونمایی رسمی در 2 ماه آینده

بهمن موتور تیزر جدیدی از دیگنیتی، محصول جدید خود منتشر کرد. این اتومبیل که اولین کراس کوپه بازار ایران است در 2 ماه آینده به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

بهمن موتور، دانگ‌فنگ ix5 را با نشان اختصاصی خود و با نام دیگنیتی راهی بازار کشور خواهد کرد. دانگ‌فنگ ix5 (بهمن موتور دیگنیتی) یک کراس‌اوور یا به عبارت بهتر یک کراس کوپه دیفرانسیل جلو است که با پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ که با کد SFG15T شناسایی می‌شود برای عرضه در بازار ایران در نظر گرفته شده است. این پیشرانه توانایی تولید 150 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را دارا بوده و استاندارد آلایندگی یورو 5 را نیز دریافت کرده است. توان تولیدی این پیشرانه توسط یک جعبه دنده CVT به محور جلو منتقل می‌شود و مصرف سوخت دانگ‌فنگ ix5 (بهمن موتور دیگنیتی) نیز در حدود 7.6 لیتر در هر صد کیلومتر پیمایش ترکیبی اعلام شده است.

 

  بخوانید > آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات فنی بهمن دیگنیتی    

 

با توجه به تحریم‌های صنعت خودروسازی کشور و بروز مشکلات بسیاری برای همکاری با شرکای قدیمی همچون مزدا، هاوال و اف‌ای‌دبلیو (FAW)، بهمن موتور رویکرد تازه‌ای را برای حضور مجدد در بازار خودروهای سواری در نظر گرفته است و این رویکرد هم همکاری با خودروسازانی است که حاضر به حضور در بازار ایران با نام نشانی دیگر برای فرار از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا هستند. دانگ‌فنگ از این دسته خودروسازان است که در حال حاضر با چند شریک تجاری ایرانی در حال همکاری است و مشابه آنچه در خودروسازی فردا اتفاق افتاد (عرضه دانگ‌فنگ SX6 با برند فردا موتور) حاضر به عرضه محصولات خود با برند و نشان اختصاصی شریک ایرانی خود شده است.

بر اساس شرایط فعلی و رقبایی چون جک S7 و ام‌وی‌ام تیگو 7، قیمت این کراس‌اوور جدید بازار نیز در محدوده قیمت همین محصولات تخمین زده می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه