شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تانک 300
عرضه توسط شتابران خودرو

 آفرودر چینی تانک 300 در خیابان‌های تهران دیده شد.

تانک 300 محصول خودروسازی گریت‌وال، قرار است توسط شرکت شتابران‌ خودرو پرشیا وارد بازار ایران شود. هم‌اکنون نمونه اولیه تانک 300 با پلاک گذر موقت وارد ایران شده و در حال سپری کردن مراحل تست اولیه است. 

گروه خودروسازی گریت‌وال که در سال 1984 تاسیس شد، سابقه‌ای درخشان در صنعت خودروسازی چین دارد. این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان صادرات خودرو از چین به اروپا، در ایران با مدل‌هایی مانند هاوال H2 و وانت پیکاپ وینگل شناخته شده بود. اما با ورود تانک 300، پرچمدار برند تانک زیرمجموعه گریت‌وال، برای اولین بار شاهد حضور یک محصول رده بالا از این شرکت در بازار ایران هستیم.

تانک (Tank) یک برند زیرمجموعه‌ی گریت وال است که خودروهای دو دیفرانسیل و نیمه لوکس تولید می‌کند. چهار مدل شامل، تانک ۳۰۰ و ۴۰۰ و ۵۰۰ و ۷۰۰ در سبد محصولات این برند وجود دارند. کوچک‌ترین این محصولات تانک ۳۰۰ است. با ورود تانک 300، می‌توان منتظر حضور مدل‌های رده بالای دیگر از گریت‌وال در بازار ایران در آینده باشیم.

 

مشخصات تانک 300

این خودروی آفرودی با ابعاد مشابه یواز پاتریوت و تویوتا فورچونر، از پیشرانه 2 لیتری توربو با 227 اسب بخار قدرت بهره می‌برد.

طراحی جعبه‌ای شکل، رینگ‌های 17 اینچی، قابلیت‌های آفرود عالی، کابین جادار و پیشرانه قدرتمند به همراه گیربکس اتوماتیک ZF، از ویژگی‌های بارز تانک 300 به شمار می‌روند.
تانک 300 با توانایی‌های آفرودی بالا، فضای کابین جادار و قدرت قابل توجه، می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای علاقمندان به خودروهای آفرود باشد.

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت شتابران خودرو پرشیا، نسخه وارداتی تانک 300 در بازار ایران، دارای امکانات زیر خواهد بود:

. ایربگ‌های راننده، سرنشین جلو و جانبی
. کمک شروع حرکت در سربالایی
. دستیار کنترل سرعت در سراشیبی
. سیستم حرکت بین خطوط
. دوربین 360 درجه
. کروز کنترل تطبیقی
. هشدار خواب‌آلودگی راننده
. کی‌لس
. نمایشگر 12.3 اینچی مرکزی
. صفحه کیلومتر دیجیتال
. گرمکن و ماساژور صندلی‌های جلو
. تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه‌ای
. نورپردازی کابین
. 9 اسپیکر
. سانروف
. شیشه‌های عایق صدا

 

AutomobileFa Tank300 1 14030423

 

نظر دهید


در همین زمینه