شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - GAC امزوم
ثبت‌نام جدید در سامانه خودروهای وارداتی در آینده نزدیک

عرضه خودروهای وارداتی تاکنون برای آن دسته از متقاضیانی میسر بوده که تا پیش از این در اسفندماه 1401 در سامانه ثبت‌نام کرده و مبلغ 500 میلیون تومان علی‌الحساب پرداخت کرده بودند و بر اساس اولویت وزارت صمت این امکان را داشتند تا خودرو مورد علاقه خود را بر اساس سه اولویت اول انتخاب کنند و پس از 90 روز کاری با تکمیل وجه خودرو خود را بر اساس قیمت اعلام شده از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کننده دریافت کنند.

 

حالا خبرهایی به دست اتومبیل فارسی رسیده است مبنی بر اینکه در آینده نه چندان دور قرار است عرضه خودروهای وارداتی ویژه کسانی که تا پیش از این در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند صورت گیرد. در این مرحله احتمالا فرصت ویژه‌ای برای متقاضیان خودروهای وارداتی خواهد بود که با تنوع بیشتر خودروهای وارداتی فرصت خرید خودرو پیدا کنند.


بر اساس داده‌های رسیده احتمالا یکی از شرکت‌های فعال در این عرضه خودروهای وادراتی محصولات راساموتور خاورمیانه عرضه کننده محصولات جی‌ای‌سی خواهد بود که نسبت به دیگر شرکت‌ها سبد پرمحصولی را در سامانه خودروهای وارداتی دارد.

 

هرچند تاریخ دقیق این عرضه مشخص نیست اما با توجه به اینکه تعداد خودروهای وارداتی در سامانه افزایش یافته است می‌تواند برای این خودروها صف خرید ایجاد شده و روند رو به رشدی از عرضه خودروهای وارداتی را شاهد باشیم.

نظر دهید


در همین زمینه